هر گونه پیشنهاد تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز

چهار شنبه 18 مرداد 1396
ن : lafee

هر گونه پیشنهاد تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز

در بالینی، دیالیز درمان برای کمک به بیماران برخی علائم بالینی را کاهش می دهد، با این حال، تعدادی از بیماران نیز از تهوع و استفراغ رنج می برند. چرا این اتفاق می افتد و آیا در تهیه و یا تهوع و استفراغ در بیماران دیالیزی هیچ پیشنهادی وجود ندارد؟

دیالیز یک درمان طولانی است که به بیماران کمک می کند تا مواد سمی مختلف را جدا کرده و مواد زائد را از بدن خارج کنند تا علائم بالینی را کاهش دهند. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران نیز از تهوع و استفراغ در طی روند دیالیز رنج می برند. بیماران بیشتر احتمال دارد که بدانند پیشنهاداتی در مورد تهوع و استفراغ در بیماران دیالیزی وجود دارد.

1، اگرچه دیالیز می تواند به بیماران کمک کند تا بخشی از سموم و مواد زائد را پاک کند، اما نمی تواند تمام آن را از بین ببرد. دیالیز فقط می تواند اندازه های کوچک مواد را از بین ببرد، اما به اندازه ی بزرگ مواد از بین نمی رود. به عنوان یک نتیجه، اندازه بزرگ مواد در خون ذخیره می شود و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود.

2، در میان مواد سمی در خون، اوره به سیستم مسیر گوارش و جریان خون فیلتر می شود. پس از آن، اوره به سیستم آمپول های روده ای وارد آمونیاک می شود و پس از آن آمونیاک سیستم مسیر گوارش را تحریک می کند که بیماران از حالت تهوع و استفراغ رنج می برند.

3، فشار خون پایین نیز می تواند به حالت تهوع و استفراغ در طی دیالیز مربوط باشد. معمولا دیالیز 3 یا 4 بار در هفته انجام می شود. بین جلسه دیالیز، سطح بالای مایعات در بدن شما ایجاد می شود. در طول درمان دیالیز، مایع در چنین زمان کوتاهی برداشته می شود. این طبیعی نیست برای بدن. بیشتر سیال است که باید برداشته شود، بیشتر احتمال دارد که یک فرد بعد از دیالیز خسته و بیمار شود.

از آنجاییکه موارد تهوع و استفراغ در طی دیالیز ذکر شده است، اهمیت درمان باید بر بهبود عملکرد کلیه تاکید داشته باشد. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، زمان های دیالیز در هر هفته کاهش می یابد و پس از آن تهوع و استفراغ نیز بطور اساسی بهبود می یابد. درمان در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فشاری برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند به تهوع و استفراغ در طی دیالیز هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/217.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر گونه پیشنهاد تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.