PKD، سطح کراتینین بالا 4.6، اوره خون 100

پنج شنبه 22 فروردين 1392
ن : lafee

PKD، سطح کراتینین بالا 4.6، اوره خون 100

 PKD، سطح کراتینین بالا 4.6، اوره خون 100

Q: آقا عزیز، من درد و رنج ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک است. من یک بار برای مشکل سنگ کلیه عمل شد و دوباره بعد از یک سال من برای عفونت را از طریق مسیر ادراری عمل. از یک سال در بخش سطح کراتینین من افزایش یافته است تا 4.6 (این ثابت است از 6 ماه) و اوره خون حدود 100. دکتر من گفت که پیوند کلیه مورد نیاز است. لطفا پیشنهاد من کدام درمان بهتر است؟ ضمن تشکر از شما آقا.

A: یک پیام برای شما در وب سایت ما در مورد PKD خود را ترک کردند. هر زمان بهره برداری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه شود. در واقع اگر سنگ بزرگ نیست، آنها را می توان با طب حل شده و در ادرار ترشح شده است.

کراتینین سرم شما واقعا بسیار زیاد است، اما هنوز هم خیلی زود به انجام پیوند کلیه است. طول عمر پیوند کلیه، محدود است. شما هنوز هم برخی از عملکرد کلیه باقی مانده است. ما باید بهترین ما برای محافظت از عملکرد کلیه های خود را امتحان کنید. در واقع، پس از کیست های کلیه منقبض شده و گردش خون بهبود یافته است، عملکرد کلیه خواهد بود بهتر است.

من امیدوارم که شما می توانید به من ارسال آخرین گزارش آزمون از جمله آزمایش ادرار، آزمایش خون، آزمایش عملکرد کلیه و گزارش سونوگرافی. من آن را تجزیه و تحلیل به شما توصیه های خاص را. تماس با ایمیل: kidneyservice@hotmail.com

برای جلوگیری و یا کاهش خطر ابتلا به پیوند کلیه، طب گیاهی چینی است و ایمونوتراپی پیشنهاد شده است. چینی طب گیاهی، درمان طبیعی است که به ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و تحریک توانایی خود درمانی از سلول های آسیب دیده کمک می کند. زمانی که کلیه ها عملکرد بهبود، شما باید شانس خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

علاوه بر این، حتی اگر شما را به کلیه پیوندی در نهایت، طب گیاهی چینی نیز به پاکسازی محیط بهتری برای کلیه جدید به رشد و توسعه کمک می کند.

بیشتر مهم است، بعضی از گیاهان خاص به کوچک شدن کیست کلیه و جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه به طور طبیعی کمک می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خون,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.