بیماران PKD کراتینین 9 و GFR 10 چه باید بکنند

سه شنبه 17 مرداد 1396
ن : lafee

بیماران PKD کراتینین 9 و GFR 10 چه باید بکنند

بیماری کلیه پلی کیستیک نوعی اختلال ژنتیکی کلیه است که به راحتی عملکرد کلیه شما را کاهش می دهد. در نتیجه، بیماران اغلب با خطر بالای ابتلا به کراتینین بالا و سطح پایین GFR مواجه می شوند. به تازگی، بیماران مبتلا به PKD مبتلا به کراتینین 9 و GFR 10 می دانند که چه باید بکنند.

سطح کراتینین بالا باعث می شود بیماران برخی ناراحتی ها را تجربه کنند که اغلب با دیالیز حل می شوند. با این حال، بیماران اغلب به عوارض جانبی مختلف ریسک می کنند. بدتر اینکه خروجی ادرار شما کمتر و کمتر از دیالیز است.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن و بهبود عملکرد کلیه اتخاذ شده است.

اول از همه، برای پاک کردن مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل نیاز به درمان است زیرا رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

با کمک این درمان، از یک طرف، اگر ماده فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، کیست ها متوقف شود، از سوی دیگر، از طریق افزایش گردش خون سطح کیست های کلیه، دفع مایعات کیست را ترویج می کند.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5616.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران PKD کراتینین 9 و GFR 10 چه باید بکنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.