چه درماني براي بيماري دوسوي كليه با كراتينين 2.2 در دسترس است؟

سه شنبه 17 مرداد 1396
ن : lafee

چه درماني براي بيماري دوسوي كليه با كراتينين 2.2 در دسترس است؟

بیماری کبدی دو طرفه، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیه شناخته می شود، شامل کاهش تدریجی عملکرد کلیه می شود. و برای حل مشکلات به دیالیز یا پیوند کلی نیاز است. به تازگی، بیماران مشتاق میدانند چه درمان هایی برای بیماری کبدی دو طرفه با کراتینین 2.2 در دسترس است.

به طور کلی، دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا سموم مختلف مواد سمی و مواد زائد را کاملا از بدن جدا کرده و به منظور کاهش علائم مسمومیت. با این حال، بیماران همچنین بسیاری از عوارض جانبی را تجربه می کنند. بدتر از همه، دیالیز فقط می تواند این علائم را به طور موقت کاهش دهد. هنگامی که دیالیز متوقف می شود، مجبورید دوباره علائم مسمومیت را تجربه کنید.

در چین، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ارائه می کنند. این درمان ها در سراسر جهان به خاطر عملکرد قابل توجه آن در ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

این درمان اثرات آن را در درمان سلول های کلیه بیمار و بافت ها و بهبود عملکرد کلیه بیمار دارد.

درمان با سم زدایی درمان است برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان. بنابراین، بیماران و پزشکان باید توجه ویژه ای به حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن داشته باشند.

در محیطی سالم و پاکیزه، درمان طبیعی می تواند در بازسازی سلول های کلیه و بافت بیمار و بهبود عملکرد کلیه انجام شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای ترمیم سلول ها و بافت های بیمار است که از راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تهیه خون مناسب، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه است.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن است، در طول فرایند این درمان، شما مقدار زیادی عرق می کنید، در نتیجه، مواد سمی از بدن خارج می شوند و مقدار زیادی مواد سمی نیز دفع می شود.

با اتخاذ این درمان ها، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی همراه با بهبود عملکرد کلیه. آیا هنوز از سطح کراتینین بالا با بیماری های دو طرفه رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2309.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه درماني براي بيماري دوسوي كليه با كراتينين 2, 2 در دسترس است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.