چگونه یک فرد مبتلا به نارسایی کلیوی بدون دیالیز می تواند زنده بماند

دو شنبه 16 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه یک فرد مبتلا به نارسایی کلیوی بدون دیالیز می تواند زنده بماند

نارسایی کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن کلیه قادر به انجام تابع آن نیست تا سموم و مواد زائد مختلف را تخلیه کند؛ در نتیجه بیماران اغلب به علایم مختلف مسمومیت رنج می برند. و پس از آن، برای جلوگیری از علائم مسمومیت، باید دیالیز مورد نیاز برای پاک کردن سموم مختلف باشد. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران تعجب می کنند که چگونه فردی که از نارسایی کلیه رنج می برد بدون دیالیز زنده بماند؟

شکستگی کلیه به این صورت است که به تدریج از عملکرد کلیه از دست می رود، اگرچه دیالیز برخی از قسمتهای کلیه را برای تخریب سموم و سم های مختلف می کشد، اما چندین توالی وجود دارد که دیالیز نمی تواند بیش از حد انجام دهد. بدتر از همه، دیالیز تنها می تواند اندازه کوچک مواد را دفع کند، نمی تواند اندازه بزرگ مواد را از بین ببرد، در نتیجه، اندازه بزرگ مواد به خون وارد می شود و باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود.

با توجه به این که بیشتر مردم از کمبودهای دیالیز آگاهی دارند، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ یک سری از درمان های سیستماتیک و جامع را برای مقابله با بیماری های مختلف بدون انجام دیالیز انجام دادند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای کمک به بیماران سلول های کلیه و بافت بیمار است. این درمان به نام Toxins-Removing Treatment باید در یک محیط بهداشتی و درمانی استفاده شود، بنابراین قبل از استفاده از Toxins-Removing Treatment باید استفاده شود. این درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد است که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمانی نیز می شود. سپس ما سیب پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای رفع بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل کلیه نفوذ می کنند ضایعات به طور مستقیم در نتیجه، سلول ها و بافت های بیمار می تواند به طور طبیعی با خون، اکسیژن و تغذیه کافی در داخل کلیه مرمت شود.

مهمتر از همه، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، درمان داغ فشرده، بخار سازی، درمان طب سوزنی،

با کمک این درمان ها، عملکرد کلیه بیمار بهبود می یابد به تدریج. و سپس دیالیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی بیماری کلیوی را بدست آورید، از شما خواسته می شود وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5612.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه یک فرد مبتلا به نارسایی کلیوی بدون دیالیز می تواند زنده بماند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.