چگونه بیماران با درد معده با بیماری کلیوی پلی کیستیک مواجه می شوند

دو شنبه 16 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه بیماران با درد معده با بیماری کلیوی پلی کیستیک مواجه می شوند

بیماری کلیوی کلیوی باعث می شود بیماران از علائم بالینی بسیاری رنج ببرند، درد معده یکی از آنهاست. در حالی که بیماران چگونه می توانند درد معده را با بیماری کلیوی پلی کیستیک معالجه کنند که بیشتر مربوط به بیماران است. در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه است. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها افزایش می یابد و در نتیجه عملکرد کلیه توسط کیست های بزرگ به وجود می آید. بدتر از همه، کیست های زیادی در داخل و خارج از کلیه وجود دارد. بنابراین، بزرگ شدن کیست ها همچنین اندام های دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد، که بر عملکرد کلیه آنها تأثیر می گذارد. همانطور که کیست های کلیه رشد می کنند، عملکرد معده نیز تحت تاثیر قرار می گیرد، در نتیجه درد معده به نظر می رسد.

مهمتر از همه، در این لحظه، بیماران باید به جای کاهش درد معده، توجه بیشتری به کیستهای کوچک کلیه داشته باشند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان های طبیعی اثبات شده است که در کمک به بیماران کیست کلیه کلیه به طور اساسا. تا زمانی که کیست ها اساسا می توانند کاهش یابد، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یابد و سپس عملکرد دیگر اندام نیز می تواند ثابت شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که با تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی چینی استفاده می شود. داروهای گیاهی فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. سپس پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند. با راه اتصال دو کیسه دارویی و دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند.

با کمک این درمان، از یک طرف، کیست های کلیه می توانند به عنوان مواد فعال در داروهای گیاهی متوقف شوند و مواد فعال در سلول های اپیتلیالی را آزاد کنند. از سوی دیگر، با افزایش گردش خون دیواره کیست، می تواند دفع مایعات کیست را افزایش دهد.

مهمتر از همه، این درمان به طور جداگانه مورد استفاده قرار نمی گیرد، این ترکیب با سایر درمان های طبیعی، از جمله درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان بخار، درمان طب سوزنی.

این درمان ها طی یک ماه انجام می شود، در حالی که کیست ها قابل ملاحظه ای کاهش می یابد، در نتیجه علائم مسمومیتی که از شما رنج می برند قابل توجه است. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی درمان طبیعی PKD با درد معده بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5613.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه بیماران با درد معده با بیماری کلیوی پلی کیستیک مواجه می شوند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.