چقدر طول می کشد بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5 در کنار دیالیز زنده بمانند

دو شنبه 16 مرداد 1396
ن : lafee

چقدر طول می کشد بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5 در کنار دیالیز زنده بمانند

امروزه، گرچه اکثر بیماران دیالیز را اولین انتخاب خود می دانند، زمانی که وضعیت بیماری آنها به مرحله پیشرفته نارسایی کلیه پیشرفت می کند، آنها بیشتر از اینکه از آن کاستی برخوردار باشند. به تازگی، یک بیمار تعجب می کند که تا چه حد مرحله 5 نارسایی کلیه، به جز دیالیز، زنده ماندن؟

برای صادق بودن، نمیتوانیم به شما پاسخ دقیقی بدهیم که تا چه حد مرحله 5 نارسایی کلیه در کنار دیالیز زنده بماند. اگرچه دیالیز باعث می شود تا بسیاری از عوارض جانبی ناخواسته، درمان نجات دهنده برای بسیاری از بیماران نارسایی کلیه باشد. در اورژانس، دیالیز می تواند زندگی شما را نجات دهد. اما در حال حاضر، دیالیز دیگر تنها انتخاب شما برای افزایش طول عمر شما نیست.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی و تجهیزات پیشرفته در بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ اعمال شده است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را بیش از 148 کشور پوشش می دهد. به طور قابل ملاحظه ای، این درمان ها در جهان به دلیل عملکرد قابل توجه آن در بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

اول از همه، زباله ها و سموم های فوق العاده ای ایجاد می شود تا بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیه 5 مرحله شود. علاوه بر این، رسوب سموم و ضایعات نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار دارد. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران، سموم و مواد زائد مختلف را از بدن دفع می کند.

درمان های طبیعی در یک محیط سالم و سالم می توانند بهترین تاثیرات خود را به دست آورند.

1، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است، این درمان با بهبود عملکرد کلیه توسط گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی است.

2، حمام دارویی، ترویج گردش خون کلی بدن و دفع مواد سمی با ایجاد عرق زیادی در بدن است.

3، Cupping Therapy این است که انواع گوناگونی را از بین ببرد و از سموم و رطوبت خارج شود.

این درمان ها برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ترکیب شده است. با استفاده از این درمان، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

با ترکیبی از این درمان ها، عملکرد کلیه بیمار می تواند به تدریج ثابت و سپس، امید به زندگی شما نیز به طور طبیعی طولانی می شود.

اگر شما یا کسی که شما می دانید از مرحله 5 نارسایی کلیه رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2308.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چقدر طول می کشد بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 5 در کنار دیالیز زنده بمانند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.