آیا هر کدام از این موارد می تواند به بیماران دیالیز داده شود

یک شنبه 15 مرداد 1396
ن : lafee

آیا هر کدام از این موارد می تواند به بیماران دیالیز داده شود

در حال حاضر، دیالیز هنوز هم درمان مشترک برای پاک کردن سموم مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی. به این ترتیب، هر چه می تواند به بیماران دیالیز داده شود.

در بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژوانگ، بیمارانی برای درمان بیماری های مختلفی از سموم و مواد زائد خارج شده از بدن به طور کامل از درمان های طبیعی استفاده شده اند. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر.

این درمانها که توسط تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه شیدیاژووان افتتاح شد، شامل درمان های تخریب توکسین، عفونت های پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، کار برای رفع بیماری کلیه و بهبود کلیه عملکرد. این درمان ها برنامه های خارجی هستند و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند.

درمان با سم زدایی درمان است برای پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، که نه تنها کمک می کند تا دور کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن، بلکه کاهش بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی کلیه بیمار نقش مهمی دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، که به خون، اکسیژن و تغذیه مناسب در کلیه کمک می کند.

این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و افزایش طول عمر داشته باشند. مهمتر از همه، استفاده از این درمان ها به بیماران بدون دیالیز زندگی می کند.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

شماره تلفن / WhatsApp / Viber + 008615233618520


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5610.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هر کدام از این موارد می تواند به بیماران دیالیز داده شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.