دیابت با عبور پروتئین در ادرار، چه باید بکنم

یک شنبه 15 مرداد 1396
ن : lafee

دیابت با عبور پروتئین در ادرار، چه باید بکنم

انتقال پروتئین به ادرار به این معنی است که پروتئین در ادرار وجود دارد. همچنین اشاره دارد که با عملکرد کلیوی اشتباه است. در حالی که بیماران مبتلا به دیابت که از پروتئین در ادرار رنج می برند چه باید بکنند؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

در حالت عادی، بدن ما مسئول هضم غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم، که تولیدات ضایعات و همچنین مواد مفید در خون را تولید می کند. هنگامی که فیلتر کلیه خون، اندازه کوچک مواد مانند کراتینین، آب خارج از بدن فیلتر می شود و سپس اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول های قرمز بیش از حد بزرگ برای عبور از کلیه، آنها دوباره به خون دوباره جذب می شود. هنگامی که مقدار زیاد قند در خون خونریزی می شود، خونریزی کندتر و کندتر می شود، در نتیجه بسیاری از سموم و زباله ها نمی توانند از بدن به درستی فیلتر شوند، بنابراین کلیه های بیمار توسط تخمیر سموم آسیب می بینند. هنگامی که کاهش عملکرد کلیه به نظر می رسد، اندازه کوچک مواد نمی تواند خارج از بدن دفع شود و سپس اندازه بزرگ مواد به ادرار نشت، به عنوان یک نتیجه، سطح کراتینین بالا و پروتئینوری رخ می دهد.

درمان فعلی برای کنترل پروتئینوری درمان استروئیدها است، با این حال، درمان استروئیدها می تواند پروتئینوری را به طور موقت کنترل کند. بدتر از همه، این باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا درمان های دیگری برای کنترل پروتئین در ادرار وجود دارد.

در بیمارستان کلیه بیماری شیدیاژوانگ، که در آن بسیاری از بیماران بهبود خوبی دارند، درمان های زیادی در درمان بیماری کلیوی انجام شده است.

درمان با سم زدایی تصویب شده است برای پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها متوقف آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور افزایش کارآیی آنها، به وسیله دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی تصفیه می شوند و مواد فعال در داروهای گیاهی از بین می روند و سپس به طور مستقیم به داخل کلیه نفوذ می کنند.

درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی، ماساژ، نیز برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما هنوز از دیابت با پروتئین در ادرار رنج می برید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2307.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت با عبور پروتئین در ادرار، چه باید بکنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.