چگونه می توان از کیست های PKD بدون جراحی حذف شد

یک شنبه 15 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان از کیست های PKD بدون جراحی حذف شد

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری بیماری است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه است. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ شده به راحتی کار کلیه را تحت تاثیر قرار می دهند. در حال حاضر بیماران از اینکه چگونه با PKD می توانند بدون جراحی از بین بروند کیست می توانند بدانند.

به عنوان یک واقعیت، بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی اختلال ژنتیکی کلیه است و کیست های بی شماری در کلیه رشد می کنند. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کلیه افزایش می یابد. جراحی درمان مشترک برای از بین بردن کیست ها از بدن است. با این حال، کیست ها می توانند اندازه بزرگ کیست را از بین ببرند، اما نمی توانند کیست های کوچک را از بین ببرند، بدتر از همه، کیست ها در خارج از کلیه می توانند از بین بروند، اما کیست ها درون کلیه از بین نمی روند.

در چین، درمان هایی که توسط بیمارستان بیماری های کلیه شیدیا ژووان تهیه شده اند، از جمله درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل است، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی کلیه بیمار نقش مهمی دارد.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند بهترین اثر خود را برای کاهش کیست کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

در این درمان، گیاهان فوق العاده ای وجود دارد که می تواند در تنظیم سلول ها و بافت های بیمار به طور قابل توجهی عمل کند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

از یک سو، با جلوگیری از انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، از رشد کیست های کلیه جلوگیری می کند، از سوی دیگر، با افزایش گردش خون دیواره کیست، از طریق تخلیه مایع کیست جلوگیری می شود.

این درمانها به بیماران کمک می کند تا بدون عمل جراحی کیست کلیه کشیده شود. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/214.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان از کیست های PKD بدون جراحی حذف شد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.