بیماران دیالیزی با کراتینین 7.6 جلوگیری از آن

یک شنبه 15 مرداد 1396
ن : lafee

بیماران دیالیزی با کراتینین 7.6 جلوگیری از آن

کراتینین 7 بدان معنی است که کلیه آسیب دیده اند، کلیه ها می تواند به طور کامل نمی انواع مختلفی از سموم و مواد زائد تخلیه. اگر چه انواع مختلفی از مواد زائد و سموم از بدن به طور موثر دیالیز، اما بیماران برخی از عوارض جانبی رنج می برند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن بیماران با کراتینین 7.6 می تواند نفوذ درمانی برای جلوگیری از دیالیز استفاده کنید.

در مورد نارسایی کلیه، سموم در خون و زباله بیش از حد، علاوه بر این، بدن سموم و مواد زائد رسوب بیمار خواهد داشت برخی از تغییرات، از جمله سطح کراتینین بالا، خستگی، سردرد، گرفتگی عضلانی، از دست دادن اشتها.

با در نظر گرفتن بیماران عوارض جانبی اغلب رنج می برند دیالیز، بیمارستان کلیه در Shijiazhuang کارشناسان بیماری کلیه بارها و بارها همکاری، یک سری از درمان های طبیعی انجام شده است. روش بسیاری از درمان، از جمله ضد عفونی درمان، حمام درمانی، حمام پا، عملیات حرارتی، بخور درمانی، طب سوزنی، طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد.

درمان ضد عفونی است برای حذف سموم، درمان ضایعات به طور کامل در خارج از بدن از بدن از مواد است. زهر و سموم تجمع بیش از حد سموم نه تنها سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه درمان های دیگر را کاهش دهد. بنابراین، بیماران نیاز به توجه ویژه به حذف تمام سموم و مواد زائد.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ حذف کامل سموم و مواد زائد درمان کامل است. این یک درمان موضعی است، حاوی مقدار زیادی از گیاهان در چنین درمان است. علاوه بر این، گیاهان را به پودر پالایش، افزایش بهره وری از دستگاه با اتصال نفوذ کردن و دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم به کلیه نفوذ خواهد کرد. همچنین شما می توانید به اندازه کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی به کلیه ارائه کرده است. بنابراین، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی ترمیم و به تدریج، در طول زمان، برای جلوگیری از دیالیز.

شما دیالیز آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه به مقابله با درمان طبیعی مشکل بیماری های کلیوی؟ لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1484.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماران دیالیزی با کراتینین 7, 6 جلوگیری از آن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.