PKD، GFR 7، کراتینین 706، دی اکسید کربن 106

پنج شنبه 22 فروردين 1392
ن : lafee

PKD، GFR 7، کراتینین 706، دی اکسید کربن 106

 PKD، GFR 7، کراتینین 706، دی اکسید کربن 106


من در حال حاضر 60 ساله در حال حاضر و من با PKD حدود 10 سال پیش تشخیص داده شد. فشار من این است که در 130/80 خوب است. من به طور کلی با سطح قند من در 5.3 متناسب است. من برقرار نیست اگر کسی در خانواده ام بود PKD، اما من فکر می کنم آن را از مادر من که فوت کرد در 64 سن بیشتر می شود که 30 سال از کیست ago.The به طور پیوسته افزایش یافته است و من GFR شده است رفتن به پایین سیستماتیک آمد. در حال حاضر 7. کراتینین در حال حاضر 706 است. دی اکسید کربن 106 است و اوره 23.3.

با تشکر از شما برای پرس و جو خود را، و گزارش پزشکی شما را خوانده ام، در اینجا می توانید آن را برای شما تجزیه و تحلیل و سپس به شما برخی از پیشنهادات مربوط به من بدهید. امید پیشنهادات من می تواند به شما کمک میکنند.

- ما می توانید ببینید که سطح الکترولیت است کمی اختلال است که می تواند به عنوان بالاتر از S-پتاسیم و کلراید S-نشان داده شده است. اگر سطح پتاسیم بالا است، می توان آن را burdern به قلب را سنگین تر است و بیمار ممکن است نشانه ای از ضعیف و آریتمی، نشان می دهد به طوری که در این زمان، برخی از رژیم غذایی کم پتاسیم است برای شما لازم است.

بالاتر S-کلرید، آن را یک عامل اساسی که ممکن است فشار خون بالا می شود. خوشبختانه، شما کنترل فشار خون خود را خوب، است که می تواند بار کلیه ها را کاهش دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اکسید کربن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.