برخی از راه های کمک به من معکوس نارسایی کلیه و آزاد از دیالیز

پنج شنبه 12 مرداد 1396
ن : lafee

برخی از راه های کمک به من معکوس نارسایی کلیه و آزاد از دیالیز

نقص کلیوی به این معنی است که کلیه شما قادر به کار کردن برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن نیست. و سپس، دیالیز برای کمک به کلیه بیمار برای انجام عملکرد خود استفاده می شود، اما دیالیز اغلب باعث می شود بیماران از یک سری عوارض جانبی ناخوشایند رنج می برند. بنابراین، بیماران مشتاق دانستن راه هایی برای کمک به معکوس کردن نارسایی کلیه و دور شدن از دیالیز هستند.

دشوار است معکوس نارسایی کلیوی و آزاد شدن از دیالیز، اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری برای انجام آن وجود ندارد. در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه مورد استفاده قرار گرفته است. این درمان ها جهان را با عملکرد قابل توجه خود در بهبود عملکرد کلیوی شگفت زده کرد.

از آنجا که این درمان توجه ویژه ای به بهبود عملکرد کلیه، کلیه بیمار را می توان به طور طبیعی و به تدریج تعمیر.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، آزاد سازی هیپوکسی و ایسکمی، کاهش علائم بالینی و اجتناب از عوارض استفاده می شود.

حمام دارویی درمان درمانی برای از بین بردن مواد مختلف سم و مواد زائد است که در آن بسیاری از مواد سمی و زباله ها از بین می روند تا سموم و مواد زائد مختلف را کاملا از بین ببرند.

درمان کپک یک نوع از طب جایگزین است که در آن مکش موضعی روی پوست ایجاد می شود که به بیماران کمک می کند تا درد های مختلف بدن را تحمل کنند.

قبل از اتخاذ این درمان ها، ابتدا باید یک محیط بهداشتی و محیطی برای اثربخشی این درمان فراهم شود. با توجه به اینکه محیط داخلی سلامت، درمان با سم زدایی، برای حذف کامل سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل طراحی شده است.

با استفاده از این درمان ها، اگر بیماری آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، وضعیت بیماری شما می تواند معکوس شود، ما توانایی معکوس وضعیت بیماری را نداریم، اما ما به بهترین وجه تلاش خواهیم کرد تا پیشرفت بیماری را تضعیف کنیم و وضعیت بیماری را برای کمک به شما در زندگی سالم و سالم زندگی تثبیت کنیم.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی کاهش سطح کراتینین بالا بدانید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2304.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برخی از راه های کمک به من معکوس نارسایی کلیه و آزاد از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.