آیا هیچ درمان برای کاهش کراتینین 19.1 بدون دیالیز وجود دارد

پنج شنبه 12 مرداد 1396
ن : lafee

آیا هیچ درمان برای کاهش کراتینین 19.1 بدون دیالیز وجود دارد

سطح کراتینین افزایش می یابد بدین معنی است که با عملکرد کلیه اشتباه است. کراتینین 19 به این معنی است که آسیب شدید شما با عملکرد کلیه شما وجود دارد. اگر چه دیالیز می تواند در برخی موارد به کاهش کراتینین کمک کند، بیماران مریض می دانند که هیچ درمان ای برای کاهش 19.1 بدون انجام دیالیز وجود دارد.

دیالیز به سادگی جایگزینی کلیه برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن است. بدتر از همه، شما نیز خطر بالا را برای رنج می برید از مجموعه ای از اثرات نامطلوب که کیفیت زندگی خود را تا حدی کاهش می دهد. به همین دلیل، بیماران سعی در کاهش کراتینین 19.1 بدون انجام دیالیز دارند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ که در آن تعداد زیادی از بیماران دریافت بهبودی خوب را دریافت می کنند، بیماران یک سری درمان های طبیعی را فراهم می کنند. این درمان ها می تواند برای بیماران مفید باشد تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند.

درمان های طبیعی در اینجا می تواند برای بیماران مفید باشد تا به آنها کمک کند تا کلیه بیمار را تعمیر و رفع کنند. به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به تدریج بهبود یابد، که کمک می کند سطح کراتینین بالا پایین و پایین می آید. قبل از اتخاذ این درمان ها، درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف مورد نیاز است، در غیر این صورت، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نیز ساخته شده است، بهره وری از درمان های دیگر نیز کاهش یافته است. با توجه به اینکه محیط زیست سالم و بهداشتی باید در ابتدا ارائه شود، برای جلوگیری از سموم و پسماندهای مختلف بدن از روش حذف توکسین استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است. این درمان ها با افزایش رگ های خونی، بهبود گردش خون، رفع هیپوکسی و ایسکمی، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون را بهبود می بخشد.

حمام پزشکی درمان است که باعث می شود بسیاری از عرق عرق، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد سمی می شود از بدن حذف شده و مقدار زیادی از عرق.

درمان کپک یک نوع از طب جایگزین است که در آن مکش موضعی روی پوست ایجاد می شود. بعضی از افراد به این باور هستند که برای درمان درد، بافت های اسکار عمیق در عضلات و بافت همبند، گره های عضلانی و تورم؛ با این حال، اثربخشی این اثبات نشده است.

آیا اکنون از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/211.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ درمان برای کاهش کراتینین 19, 1 بدون دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.