آیا بعد از مرحله 4 CKD، امکان بازسازی عملکرد کلی کلیه وجود دارد

پنج شنبه 12 مرداد 1396
ن : lafee

آیا بعد از مرحله 4 CKD، امکان بازسازی عملکرد کلی کلیه وجود دارد

به طور کلی، مرحله CKD مرحله 4 به عنوان مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است، در نتیجه، وضعیت بیماری و وضعیت ذهنی آنها بدتر و بدتر می شود. بر اساس این، بیماران مشتاق میدانند تا پس از مرحله 4 CKD، امکان بهبود عملکرد کلیه کلیه وجود داشته باشد.

چندین سلول و بافت بیمار و یا حتی سلول های مرده و بافت در بدن بیماران نارسایی کلیه وجود دارد. در مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سلول های مرده بیشتر و سپس سلول های بیمار وجود دارد، بنابراین، پس از مرحله 4 CKD، عملکرد کلیه طبیعی بهبود می یابد. اما، این بدان معنا نیست که ما هیچ کاری برای انجام آن نداریم. ما برای بهبود کلیه بیمار تلاش خواهیم کرد و عملکرد آن را بهبود میبخشیم.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران مبتلا به یک سری درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه را فراهم می کند. این درمان ها برای درمان بیماری کلیوی بسیار موثر است.

اول از همه، درمان با سم زدایی یک درمان برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن است که نه تنها از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن مواد سموم و مواد زائد مختلف باید توسط متخصصین کلیوی و بیماران کلیوی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سپس، در یک محیط سالم و سالم، درمان های طبیعی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب سوزنی، طب فیزیوتراپی.

به عنوان مثال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و به طور مستقیم به داخل کلیه نفوذ می کنند، در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می توانند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل شوند.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5603.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بعد از مرحله 4 CKD، امکان بازسازی عملکرد کلی کلیه وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.