آیا امکان دارد کلیه در صورت درمان با طب چینی به اندازه طبیعی خود بازگردد

چهار شنبه 11 مرداد 1396
ن : lafee

آیا امکان دارد کلیه در صورت درمان با طب چینی به اندازه طبیعی خود بازگردد

هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، برخی از تغییرات در کلیه و بدن اتفاق می افتد. هنگامی که بیماران از بیماری کلیوی پلی کیستیک رنج می برند، این افزایش می یابد و زمانی که بیماران مرحله نهایی نارسایی کلیه را تجربه می کنند، کاهش می یابد. به تازگی بیماران مشتاق میدانند که احتمال دارد کلیه زمانی که با طب چینی درمان می شود به اندازه طبیعی خود بازگردد.

به عنوان یک واقعیت، زمانی که برخی از تغییرات در کلیه رخ می دهد، سخت است که به اندازه نرمال بازگردید. تا زمانی که نارسایی کلیه به نظر می رسد، سلول ها و بافت های بیمار و یا حتی سلول های مرده و بافت در کلیه وجود دارد. آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که سلول ها و بافت های بیمار را تعمیر و رفع کنیم، اما هیچ چیز نمی تواند با سلول ها و بافت های مرده انجام شود. با در نظر گرفتن این، شما باید در اسرع وقت دریافت کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود، در غیر این صورت، بیشتر و بیشتر سلول های مرده و بافت ها اتفاق می افتد و برای مقابله با آن به شما مقدار زیادی پول و انرژی می دهد.

با هدف کمک به بیماران زندگی سالم و طبیعی زندگی می کنند، کارشناسان کلیه تلاش زیادی برای توسعه مجموعه ای از درمان های طبیعی انجام دادند. علاوه بر این، این درمان ها از محبوبیت گسترده ای در جهان برای عملکرد قابل توجه خود در بهبود عملکرد کلیه برخوردار است.

این درمان ها نه تنها به بیماران كمك می كند كه از چندین تظاهرات بالینی كمك بگیرند، بلكه توجه ویژه ای به بهبود عملكرد کلیه دارند.

به عنوان مثال، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان خارجی است که برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه کار می کند. در این درمان، گیاهان فوق العاده ای وجود دارد که در فرآیند دقیق بر اساس شرایط بیمار انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند.

با کمک درمان های طبیعی، وضعیت بیماری شما می تواند معکوس شود اگر آسیب به عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، امکان کمتری برای کمک به شما وجود دارد، اما ما بهترین تلاش خود را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری و کمک به زندگی عادی زندگی خود را امتحان کنید.

آیا شما در درمان طبیعی خود علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. طب چینی و درمان طبیعی می تواند به شما کمک کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5599.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا امکان دارد کلیه در صورت درمان با طب چینی به اندازه طبیعی خود بازگردد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.