آیا دیالیز تنها گزینه ای برای بیماران نارسایی کلیه است

چهار شنبه 11 مرداد 1396
ن : lafee

آیا دیالیز تنها گزینه ای برای بیماران نارسایی کلیه است

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن کلیه توانایی خود را برای تخریب سموم مختلف و از بین بردن کالاها به طور کامل از دست می دهد. دیالیز درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن است، بنابراین برخی علائم بالینی را از بین می برند و برخی از عوارض را اجتناب می کنند. در حالی که بیماران مشتاق دانستن دیالیز هستند، تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در مرحله پایانی است.

دیالیز فقط جایگزینی کلیه است تا از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود. علاوه بر این، باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، سردرد، گرفتگی عضلانی، اشتها و ضعف پوست، باعث شوند. مهمتر از همه، دیالیز و پیوند کلیه دیگر تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. در چین، گزینه دیگری برای بیماران در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ وجود دارد.

درمان، که توسط تعدادی از متخصصان کلیه در بیمارستان کلیه شیدیاژوانگ توسعه داده شده است، شامل درمان های حذف توکسین، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، طب سوزنی، برای تعمیر کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه دکتر کلیه در اینجا یک برنامه درمان دقیق برای شما با توجه به وضعیت بیماری بالینی شما ایجاد می کند.

اول از همه، درمان با سم زدایی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث بهبود کارایی سایر روش های درمانی نیز می شود.

دوم از همه، در یک محیط سالم و سالم، درمان طبیعی می تواند بهترین نتیجه را برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال هیپوکسی و ایسکمی در خون است، آزاد سازی التهاب و انعقاد خون.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ در صورت تمایل به درمان، در صورت امکان به دیالیز اجتناب کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5600.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز تنها گزینه ای برای بیماران نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.