چگونه می تواند ما را برای کاهش دیابت و خون بالا اوره، کراتینین

سه شنبه 10 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می تواند ما را برای کاهش دیابت و خون بالا اوره، کراتینین

کراتینین بالا و اوره خون بالا دو علائم شایع بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، دو شاخص افزایش مشکلات میانگین کلیوی. بیماران مبتلا به دیابت و چگونگی کاهش کراتینین بالا و اوره خون؟

بیماران مبتلا به دیابت در معرض ابتلا به اوره خون بالا و بالا کراتینین. در واقع، کاهش سطح بالایی از سطح کراتینین و اوره خون آن چیزی که آسان است. با این حال، اگر شما را کاهش نمی دهد این از یک شاخص اساسی بالا، آن آسان به عود است.

بنابراین، بیماران نیاز به توجه خاص مطمئن شوید که چه کراتینین بالا و اوره خون تنها راه به کراتینین و اوره خون به طور طبیعی افزایش یافته است. در واقع، کراتینین کاهش عملکرد کلیه علت کاهش است.

در چین، بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت اجرا یک سری از اقدامات برای کمک به بیماران منجر به یک زندگی سالم است. این اقدامات ممکن است در درمان و فعالیت موثری در بیماران، برای کمک به بیماران تا حد ممکن به کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر است.

1، ایمونوتراپی به بهبود ایمنی و مقررات اختلال عملکرد ایمنی بدن بیمار است. سلول های بنیادی شامل شش مرحله، از جمله تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. در این درمان به کمک، شما می دانید که در آن به موقعیت آسیب کلیه ها در.

2، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی یک درمان موضعی، که شامل بسیاری از گیاهان در درمان، علاوه بر این، پودر گیاهی تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. پودر پس از آن در دو کیسه در تماس خود را برای حدود 40-50 دقیقه جمع آوری،. دستگاه نفوذ و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم به بیماری کلیوی نفوذ خواهد کرد.

3، حمام درمانی برای کمک به بیماران خارج از بسیاری از عرق، در نتیجه تعداد زیادی از مواد سمی و محصولات زائد به طور کامل از خون پاک شده است.

شده اند ذکر کمک به کاهش روش های طبیعی برای درمان کراتینین خون بالا و اوره، این درمان اگر شما علاقه مند هستند، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1479.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می تواند ما را برای کاهش دیابت و خون بالا اوره، کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.