چگونه می توانیم کراتینین و خون اوره را در بیماران دیابتی کاهش دهیم

سه شنبه 10 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانیم کراتینین و خون اوره را در بیماران دیابتی کاهش دهیم

کراتینین بالا و اوره خون بالا دو علت رایج بیماری های کلیه هستند. علاوه بر این، دو شاخص افزایش می یابد بدین معنی است که با عملکرد کلیه اشتباه است. در حالی که بیماران چگونه می توانند کراتینین و اوره خون را در بیماران دیابتی کاهش دهند؟

بیماران مبتلا به دیابت مستعد ابتلا به کراتینین بالا و اوره خون بالا هستند. به عنوان یک واقعیت، کاهش سطح کراتینین بالا و سطح اوره خون، کاری آسان است. با این وجود، به راحتی بدون برخورد با آن به طور اساسی عود می کند.

بنابراین، بیماران باید توجه خاصی به دانستن علت کراتینین بالا و اوره خون داشته باشند، تنها به این طریق می توان کراتینین و اوره خون را به طور طبیعی و به تدریج کاهش داد. در واقع کاهش عملکرد کلیه باعث کاهش سطح کراتینین بالا می شود.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری اقدامات را برای کمک به بیماران در زندگی سالم انجام می دهد. این تدابیر و اقدامات می تواند بیماران را به شدت به عنوان عملکرد آن به بیماران کمک کند تا به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند و به حداکثر آسیب بیشتر برسند.

1، ایمونوتراپی برای بهبود ایمنی بیماران و تنظیم اختلال ایمنی استفاده می شود. ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با کمک این درمان، شما می دانید کجا محل آسیب کلیه است.

2 میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک برنامه خارجی است و داروهای گیاهی فوق العاده حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی خود را تصفیه شده است. سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

3، حمام پزشکی برای کمک به بیماران عرق زیادی است، در نتیجه، بسیاری از مواد سمی و مواد زائد به طور کامل از خون پاک می شود.

درمان های طبیعی که به کاهش کراتینین و اوره خون کمک می کنند ذکر شده است، اگر شما علاقه مند به این درمان هستید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/209.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانیم کراتینین و خون اوره را در بیماران دیابتی کاهش دهیم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.