در چه نقطه ای دیالیز یا پیوند کلیه تنها گزینه است

دو شنبه 9 مرداد 1396
ن : lafee

در چه نقطه ای دیالیز یا پیوند کلیه تنها گزینه است

در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه هنوز جریان اصلی در بیماران نارسایی کلیه است. با این حال، دیالیز و پیوند کلیه اغلب بیماران را از طریق بسیاری از اثرات نامطلوب می شود. بنابراین، بیماران مشتاق میدانند که در چه مرحله ای دیالیز یا پیوند کلیه تنها گزینه باشد. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

اگرچه دیالیز و پیوند کلیه می توانند به میزان زیادی به بیماران کمک کنند، اما در برخی موارد، بیماران نیز عوارض جانبی مختلفی را تجربه می کنند. بیماران تعجب می کنند که در چه نقطه ای دیالیز یا پیوند کلیه تنها گزینه است. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر.

امروزه دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه ای برای بیماران نارسایی کلیه نیستند. گزینه درمان دیگر برای آنها وجود دارد، یعنی طب چینی است.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را حل کند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است که به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان بخار، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن خارج می شود. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خود انتخاب می شوند. مهمتر از همه، داروهای گیاهی برای پودر تصفیه شده و پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری شده است، علاوه بر این، دو کیسه دارویی به مدت دو تا دوازده دقیقه در دو کیسه دارویی جمع آوری می شوند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود. علاوه بر این، سایر روشهای درمان نیز برای تغذیه کلیه و بهبود عملکرد آن استفاده می شود.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-symptoms/2301.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در چه نقطه ای دیالیز یا پیوند کلیه تنها گزینه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.