چگونه می توانم پروتئینوری را با نفروپاتی IgA کنترل کنم

دو شنبه 9 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم پروتئینوری را با نفروپاتی IgA کنترل کنم

پروتئینوری یک علامت معمول نفروپاتی IgA است. گرچه پروتئینوری به بیماران ایجاد نمی کند، این نشان می دهد که با عملکرد کلیه شما مشکل جدی دارد. با توجه به این، بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند پروتئینوری را با نفروپاتی IgA کنترل کنند.

اول از همه، شما باید روشن کنید که چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA از پروتئینوری رنج می برند.

نفروپاتی IgA یک نوع از اختلال سیستم ایمنی بدن که در آن پروتئین و IgA ساخت تا به خون خود را، به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه است که با رسوب پروتئین IgA آسیب دیده است. هنگامی که با مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیتی چیزی اشتباه است، کلیه کمتر قادر به حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است.

چگونه می توان پروتئینوری را با نفروپاتی IgA کنترل کرد؟

در حال حاضر، درمان استروئیدها معمولا برای کاهش پروتئین در ادرار استفاده می شود. با این حال، این اغلب باعث می شود که بیماران عوارض جانبی بسیاری از جمله افزایش وزن، چهره ماه، کاهش ایمنی را تجربه کنند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، پیشرفت پزشکی چندین ساله، مزایای مورد انتظار بیماران را به ارمغان آورده است. این درمان ها می توانند تاثیر قابل توجهی در بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

ایمونوتراپی یک درمان تخصصی در درمان بیماری های مرتبط با ایمنی است. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی می تواند بهبود یابد و اختلالات ایمنی نیز می تواند بلافاصله تنظیم شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود را، با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

این درمان عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان زمان می گذرد، پروتئینوری می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

آیا از پروتئینوری رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی درمان طبیعی پروتئینوری با نفروپاتی IgA را بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/208.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم پروتئینوری را با نفروپاتی IgA کنترل کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.