چگونه برای کنترل پروتئینوری در بیماران نفروپاتی IgA

دو شنبه 9 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه برای کنترل پروتئینوری در بیماران نفروپاتی IgA

پروتئینوری یک علامت شایع در بیماران با بیماری کلیوی IgA است. اگر چه پروتئینوری بدون هیچ گونه درد به بیمار است، اما آن را نشان می دهد که یک مشکل جدی با عملکرد کلیه خود را وجود دارد. بر این اساس، بیماران خواهید بدانید که چگونه برای کنترل پروتئینوری ناشی از نفروپاتی IgA نداشتند.

اول، شما نیاز به درک چرا بیماران با غلظت IgA نفروپاتی پروتئینوری.

IgA نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی است که در آن انباشته شدن پروتئین IgA در خون شما، نتایج عملکرد کلیوی توسط رسوب آسیب پروتئین IgA نداشتند. هنگامی که مانع فیلتر و مانع الکترولیت مشکلات، کلیه طور کامل می تواند از بین بردن تمام سموم، مواد زائد در نتیجه حذف شدند.

چگونه برای کنترل پروتئینوری در نفروپاتی IgA؟

در حال حاضر، درمان با هورمون است که معمولا مورد استفاده برای کاهش پروتئین در ادرار. با این حال، آن است که اغلب به طوری که بسیاری از بیماران عوارض جانبی، از جمله افزایش Tichongzengjia، صورت ماه تجربه، کاهش ایمنی.

در چین، Shijiazhuang کلیه بیمارستان سال بیماری توسعه پزشکی برای بیماران را به مزایای انتظار می رود. این درمان می تواند نتایج قابل توجهی را از نظر تعمیر کلیه بیمار را در رسیدن و بهبود عملکرد کلیه.

سلول های بنیادی درمان مخصوص برای درمان بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی بدن است. سلول های بنیادی از جمله تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با این روش درمان، می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد، و بلافاصله می تواند اختلال ایمنی را تنظیم کنید.

درمان میکرو چینی پزشکی نفوذ کلیه یک بیمار برای تعمیر و ترمیم درمان عملکرد کلیوی است. در این درمان شامل بسیاری از گیاهان، و علاوه بر دو نوع ماشین آلات با اتصال نفوذ تصفیه کیسه طب گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آن، مواد فعال گیاهی نفوذ به طور مستقیم به بیماری کلیوی. در همان زمان، همچنین می توانید به طور مستقیم به کلیه به اندازه کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی تحویل داده می شود.

این درمان دارای یک تابع مهمی در کمک به بیماران بهبود می یابند تعمیر کلیه بیمار و عملکرد کلیه، در طول زمان، به تدریج کاهش پروتئینوری ممکن است به طور طبیعی.

شما از پروتئینوری رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه به طور طبیعی درمان پروتئینوری نفروپاتی IgA کاهش؟ لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailuretcn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/iga/1478.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای کنترل پروتئینوری در بیماران نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.