چگونه می توان سطح کراتینین بالا 6.8 و پروتئینوری را به طور موثر کاهش داد

یک شنبه 8 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان سطح کراتینین بالا 6.8 و پروتئینوری را به طور موثر کاهش داد

سلام، دکتر، من بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مزمن با کراتینین بالا 6.8، کم خونی و پروتئینوری است. با توجه به وضعیت من، چگونه می توان سطح کراتینین بالا 6.8 و پروتئینوری را پایین آورد؟

A: بر اساس مرجع کراتینین، کراتینین 6.8 بسیار بالاتر از حد نرمال است، که نشان می دهد کلیه به طور جدی آسیب دیده است به علت تعدادی از علائم مانند فشار خون بالا و غیره.

به طور کلی، کلیه ما می تواند هموپویتین را به منظور تحریک عملکرد هموپاتی مغز استخوان تحریک کند. علت کم خونی و پروتئینوری ممکن است ناشی از آسیب غشای گلومرول باشد. هنگامی که غشای گلومرولی آسیب دیده، پروتئین و سلول های خون به ادرار نشت می کنند و باعث کم خونی و پروتئینوری می شوند.

چگونه سطح کراتینین بالا 6.8 و پروتئینوری را پایین بیاوریم؟

اگر همچنین عوارض فشار خون بالا یا نارسایی قلبی یا تورم داشته باشید، وضعیت جدی تر خواهد بود. درمان بیماری کلیه برای این علائم باید سریع و فوری باشد. در غیر این صورت، سطح کراتینین خود را به طور مداوم افزایش می دهد. شما احساس ناراحتی بسیاری از جمله حالت تهوع، استفراغ، اشتهاآور و غیره را احساس خواهید کرد. در این حالت، شما مجبور نیستید دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشید.

در چین، بیمارستان کلیه Huaxia، ما ایمونوتراپی را برای کاهش سطح کراتینین بالا و علائم دیگر برای بیماران کلیوی. این می تواند کمک به بازسازی سیستم ایمنی بدن و ایجاد سیستم ایمنی جدید برای مبارزه با اختلال کلیه. تا زمانی که کلیه بتوانند به خوبی کار کنند، سطح کراتینین بالا 6.8 به طور طبیعی کاهش می یابد و پروینریا نیز می تواند ناپدید شود.

ایمونوتراپی درمان سیستمیک است و از این رو ما باید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت بیمار بدانیم که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر. اگر هنوز هم دیالیز را شروع نکنید، شانس خوبی برای بهبود وضعیت کلیه دارید. درمان قبلی شما اثرات بهتر را می گیرید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان بدانید، لطفا شرایط بیمار را در زیر ذکر کنید یا ایمیل خود را به شماره تلفن یا WhatsApp / Viber ارسال کنید به kidneyfailurecn@hotmail.com، به طوری که بتوانیم به موقع و به طور مستقیم پاسخ دهیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-symptoms/2082.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان سطح کراتینین بالا 6, 8 و پروتئینوری را به طور موثر کاهش داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.