درمان چینی موثر برای FSGS چیست؟

یک شنبه 8 مرداد 1396
ن : lafee

درمان چینی موثر برای FSGS چیست؟

FSGS بسیار دشوار است که درمان شود و به راحتی به عقب بازگردد، بنابراین اکثر بیماران نمی توانند از طریق پزشکی غربی به درمان های رضایت بخش دست یابند. اما درمان طب چینی با درمان غربی تفاوت دارد که تأثیر قابل توجهی در درمان بیماری FSGS دارد.

چه روش درمان FSGS موثر است؟

در بیمارستان بیماری های کلیوی Huaxia، به طور عمده درمان های ما استفاده می شود بر اساس طب سنتی چینی Herb Medicine. شما می دانید که چین برای دارو گیاهی چینی با عوارض جانبی کمی شناخته شده است و داروهای گیاهی چینی با اثربخشی زیاد در بهبود گردش خون درونی کلیه و محافظت از عملکرد کلیه اثبات شده است.

روش های متعددی از قبیل Osmotherapy میکرو چینی، درمان دایره ای، حمام دارویی، درمان با داروهای گیاهی خوراکی، درمان آنمیما با گیاهان دارویی، حمام پا، طب سوزنی گیاهی و درمان Moxibustion، درمان با سم زدایی و غیره در طول فرآیند درمان، پزشکان آنها را با توجه به نیازهای مختلف ترکیب می کنند. این داروها با یکدیگر همکاری می کنند و این درمان ها در درمان بیماری های کلیوی، از جمله FSGS تاثیر قابل توجهی دارند.

به یک کلمه، طب گیاهی چینی می تواند درمان FSGS با ترمیم بافت ها و سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه اساسا. این درمان ها می توانند با توجه به شرایط خاص با هم ترکیب شوند. آنچه شما باید بدانید این است که درمان اولیه ای که اثرات بهتر را می گیرد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان های موثر برای FSGS بدست آورید یا می خواهید بدون دیالیز درمان FSGS را درمان کنید، لطفا وضعیت بیمار را زیر را مستقیما قرار دهید یا ایمیل خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com با شماره تلفن خود یا WhatsApp / Viber ارسال کنید تا ما بتوانیم با آن تماس بگیریم با شما در زمان و آنچه شما می خواهید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2083.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان چینی موثر برای FSGS چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.