آیا برای همسر من با نارسایی کلیوی وجود دارد یا خیر

یک شنبه 8 مرداد 1396
ن : lafee

آیا برای همسر من با نارسایی کلیوی وجود دارد یا خیر

"همسر من یک بیمار نارسایی کلیوی با سطح کراتینین بالا است؛ او در حدود 5 ماه دیالیز بوده است. من نمی دانم که باید چه کار کنیم. آیا جایگزین دیالیز برای همسر من وجود دارد؟ "

به طور کلی، در بیمارستان جامع، مانند بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و اوره، از روش های معمول مانند درمان آنمی، دیالیز و درمان با سم زدایی برای درمان این بیماری ها استفاده می شود. با این حال، دیالیز فقط یک جایگزین است. دیالیز مکرر شما، جدی تر آسیب کلیه است. دیالیز برای کاهش سطح کراتینین بالا و نیتروژن اوره تحت شرایط آسیب کلیه انجام می شود.

بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را در دیالیز پیشنهاد می کنیم باید پس از یک دوره درمان دیالیز، درمان محافظه کارانه انجام شود. از طریق درمان پزشکی، می تواند فرکانس دیالیز طولانی مدت و در عین حال، حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده و تعمیر عملکرد کلیه به منظور کاهش سطح کراتینین، نیتروژن اوره و دیگر سطوح غیر طبیعی.

در بیمارستان کلیوی Huaxia، درمان های بسیاری برای حل این شرایط وجود دارد. با توجه به تجربه بالینی بسیاری از سالها، ما به شما پیشنهاداتی می دهیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یک نوآوری بزرگ پزشکی طب سنتی چین (TCM) می تواند از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری و اکسیژن به کلیه ها و تخریب ماتریکس خارج سلولی برای بازسازی سلول های آسیب دیده کلیه و سلول ها و بازگرداندن عملکرد کلیوی از مبدا. از طریق این درمان برای حدود سه هفته، بیمار می تواند احساس بهتر و وضعیت خوبی داشته باشد. تا زمانی که کلیه دوباره کار می کند، سطح کراتینین بالا، نیتروژن اوره و دیگر سطوح غیر طبیعی کاهش می یابد. عوارض جانبی نیز ناپدید خواهند شد.

در یک کلام، دیالیز فقط علائم را در کوتاه مدت از بین می برد در عین حال باعث خسارت کلیه می شود.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2084.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا برای همسر من با نارسایی کلیوی وجود دارد یا خیر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.