پزشکی چینی برای نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا

یک شنبه 8 مرداد 1396
ن : lafee

پزشکی چینی برای نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا

کراتینین یک ماده شیمیایی زباله در خون است که از طریق کلیه ها عبور می کند تا فیلتر شود و از ادرار خارج شود. هنگامی که کلیه ها مجروح می شوند، میزان فیلتراسیون کلیه می تواند کم شود، بنابراین زباله های متابولیک می توانند خون را از بین ببرند و خون را آلوده کنند، بنابراین سلول های بیشتری را می توان بوجود آورد. به همین دلیل است که کراتینین شما از سطح پایین به سطح بالا افزایش می یابد.

بعضی از افراد متوجه میشوند که نارسایی کلیه زمانی اتفاق می افتد که مقدار کراتینین شدید در آزمایش خون معمولی نشان داده شود، بدون هیچ گونه نشانه ای از علائم. با این حال برخی افراد ممکن است موارد زیر را تجربه کنند:

ضعف، یا احساس خستگی

کم آبی

گیجی

تنگی نفس

سپس، چگونه سطح کراتینین بالا را پایین بیاوریم؟

میکرو چینی پزشکی، حمام پا، مای کنگ و عصاره. آنها می توانند خون را برای کاهش آسیب به کلیه ها پاک کنند. آنها همچنین می توانند عروق خونی را از بین ببرند، استاز را از بین ببرند و سرعت گردش خون را افزایش دهند تا جریان خون به کلیه ها افزایش یابد، که می تواند ایسکمی و آنوکسیا را در کلیه ها بهبود بخشد. این می تواند به بهبود کلیه خود کمک کند. علاوه بر این، آنها می توانند ماتریکس خارج سلولی را از بین ببرند تا فیبروز کلیه را متوقف کند. علاوه بر این، آنها می توانند عوامل التهابی را از خون برای سرکوب التهاب کلیه از بین ببرند. درمان با سلول های بنیادی می تواند به شما در بازسازی کلیه کمک کند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. به این ترتیب سطح کراتینین پایین می آید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان ها بدانید، Plz با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/20.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی چینی برای نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.