درمان جایگزین برای جلوگیری از پیوند کلیه

شنبه 7 مرداد 1396
ن : lafee

درمان جایگزین برای جلوگیری از پیوند کلیه

معمولا پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه شدند که آنها نمیتوانند بقیه عمر خود را با پیوند کلیه زندگی کنند. بنابراین، بیماران مشتاق میدانند که درمان جایگزین برای جلوگیری از پیوند کلیه باشد.

پیوند کلیه می تواند در برخی موارد به افزایش طول عمر امید به بیماران کمک کند. حتی اگر میزان زیادی از داروها را مصرف کنید، خطر ابتلا به بسیاری از مشکلات ردگیری را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، شما نیز در معرض خطر زیاد قرار گرفتن در معرض بسیاری از مشکلات عفونت در طول روند پیوند کلیه هستید.

داروهای چینی در بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران از شر رنج های مختلف رنج می برند.

اول از همه، در مورد نارسایی کلیه، باید از توده های زیادی از سموم و زباله ها در بدن خود داشته باشید، زیرا کلیه های بیمار قادر نیستند سموم و مواد معدنی مختلف را به درستی دفع کنند. و رسوب سموم در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به معنای زیادی برای بیماران برای بهبود کلیه بیمار است؛ در نتیجه، تعدادی از متخصصان کلیوی که تجربه کافی کار را برای سال ها با هم کار کرده اند، و پس از آن یک درمان به نام Toxins-Removing رفتار.

در محیط سلامتی و تمیز، دیگر درمان های طبیعی می تواند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد. درمان های طبیعی از جمله میکرو چینی پزشکی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، درمان فشرده سازی.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن است. در طول فرآیند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از سموم و زباله ها می توانند از بدن و عرق حذف شوند.

با استفاده از Cupping Therapy با یک فنجان بخار برای اثر مکش استفاده می شود. این درمان به بیماران کمک می کند تا آرام شوند و درد و التهاب در بدن را آزاد کنند.

آیا هنوز در مورد درمان جایگزین برای بیماران نارسایی کلیه شک دارید تا از پیوند کلیه جلوگیری کنید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/206.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جایگزین برای جلوگیری از پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.