آیا درمان طبیعی به شما کمک می کند تا دیالیز را متوقف کنید

شنبه 7 مرداد 1396
ن : lafee

آیا درمان طبیعی به شما کمک می کند تا دیالیز را متوقف کنید

از نظر بالینی، دیالیز یک روش برای از بین بردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به منظور کاهش برخی علائم بالینی است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی. بیماران مشتاق دانستن این است که درمان طبیعی واقعا به توقف دیالیز کمک می کند.

آیا می توانید دیالیز را متوقف کنید یا خیر، این بستگی به وضعیت بیماری فعلی شما دارد. از شما استقبال می شود وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا یک پیام را ترک کنید. متخصصان کلیوی وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کنند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران بیمار را برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. این درمان ها می توانند عملکرد بازسازی کلیه بیمار را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. دیالیز می تواند همراه با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

اول از همه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید کاملا از بدن خارج شوند، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بر اساس این هدف، بسیاری از متخصصان کلیوی که دارای تجربه فراوان در درمان بیماری کلیوی هستند، برای سال ها با هم کار می کنند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن ارائه می کنند. درمان سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن است. این برنامه خارجی باعث بهبود عملکرد کلیه توسط گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، تحریک التهاب و انعقاد خون می شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی برای تقویت کلیه است.

پذیرش این درمان ها می تواند به بهبود کلیه های بیمار کمک کند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را اضافه کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/207.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان طبیعی به شما کمک می کند تا دیالیز را متوقف کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.