اجتناب از درمان جایگزینی برای پیوند کلیه

شنبه 7 مرداد 1396
ن : lafee

اجتناب از درمان جایگزینی برای پیوند کلیه

به طور کلی، پیوند کلیه به نظر می رسد درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه است که آنها می توانند پیوند کلیه به صرف بقیه عمر خود را عبور نمی کند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنچه که درمان جایگزین برای جلوگیری از پیوند کلیه است.

بیماران پیوند کلیه می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر در زمان های خاص. حتی اگر شما را به مقدار زیادی از دارو، بیماران با خطر بالا خواهد شد بسیاری از رد رنج می برند. علاوه بر این، شما همچنین بسیاری از عفونت مشکلات در روند پیوند کلیه صورت می شود.

بسیاری از طب سنتی چینی شامل بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر انواع درد و رنج وجود دارد.

اول، در مورد نارسایی کلیه، به دلیل بیماری کلیه می تواند سموم دفع کنید و هدر درستی، به طوری که بدن باید تعداد زیادی از سموم و مواد زائد است. رسوب مواد سمی در خون نه تنها سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه درمان های دیگر را کاهش دهد. بنابراین، حذف سموم مختلف و مواد زائد را از در شرایط آزمایشگاهی به معنای زیادی برای تعمیر کلیه بیمار از بیماران به عنوان یک نتیجه، بسیاری از متخصصان کلیه به اندازه کافی تجربه برای سال های بسیاری، و پس از آن توسعه درمانی به نام ضد عفونی.

در محیط سالم و تمیز، داروهای طبیعی می توانید تابع خود را انجام. بسته پزشکی درمان طبیعی درمان میکرو اسمزی، فرو بردن، پا، عملیات حرارتی، حجامت.

مایع است به ترویج گردش خون سیستمیک. در این درمان، شما یک مقدار زیادی عرق، در نتیجه بسیاری از سموم و مواد زائد می توانید عرق و بدن با هم رد شده است.

با قوطی حجامت داشتن یک اثر مکش مورد استفاده در ارتباط. این درمان به بیماران کمک میکند احساس آرامش، آزاد بدن درد و التهاب.

آیا شما هنوز هم سوال در مورد درمان های جایگزین برای پیوند کلیه داشته باشد؟ لطفا شماره تلفن خود را برای ارسال وضع موجود و به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما هر تلاش برای کمک به شما است.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1477.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اجتناب از درمان جایگزینی برای پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.