به غیر از دیالیز درمان نارسایی کلیه است

جمعه 6 مرداد 1396
ن : lafee

به غیر از دیالیز درمان نارسایی کلیه است

نارسایی کلیه به این معنی است که عملکرد کلیه کاهش می یابد و در نتیجه تعداد زیادی از سموم و زباله ها به خون شما می رسند، چه درمان درمان نارسایی کلیه به غیر از دیالیز؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

هنگامی که کلیه شکست خورد، دیالیز برای جایگزینی کلیه بیمار استفاده می شود. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از سموم و زباله ها به خون شما می انجامد، که باعث کراتینین بالا و سایر نشانه های مسمومیت در بدن شما می شود.

در چین، توسعه پزشکی پزشکی بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ در چند دهه گذشته، منافع غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. این درمان ها که توسط بیمارستان بیماری های کلیه شیجیاژوانگ ارائه می شود شامل درمان های تخریب توکسین، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان جامد، بخار سازی، برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

اول از همه، زباله های متعدد و سموم به خون شما می افزایند، علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به این ترتیب، پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد، یک روش مهم برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود کلیه بیمار است. بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

تنها در این محیط سلامت و تمیز می تواند درمان های طبیعی بهترین تاثیر را داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

علاوه بر این، سایر روشهای درمان نیز برای تغذیه کلیه و کمک به بهبود کلیه بیمار استفاده می شود.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5592.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: به غیر از دیالیز درمان نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.