امید به زندگی برای مبتلایان به دیابت در مرحله 4 کلیوی

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

امید به زندگی برای مبتلایان به دیابت در مرحله 4 کلیوی

 

امید به زندگی برای مبتلایان به دیابت در مرحله 4 کلیوی

امید به زندگی برای در مرحله 4 کلیوی دیابتی چیست؟ زمانی که شرایط توسعه مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی، شما در حال حاضر شناخته شده است که این بیماری شدید است و شاید شما را به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه هستند. اما هدف از اطلاعات زیر است، به شما قدرت می دهد، به عنوان حداقل امید به زندگی برای در مرحله 4 کلیوی دیابتی هنوز هم می توان بهبود بخشید.

ما باید بگوییم که هیچ یک پاسخ استاندارد به امید به زندگی برای در مرحله 4 کلیوی دیابتی وجود دارد. تنها راه برای بهبود این امید به زندگی، درمان موثر است که می تواند کلیه خود را، صرفه جویی در اتصال با اعتقاد قوی خود است. انتظار می رود در این مقاله به آن به بیماران با مرحله 4 کلیه بیماری را نمی دهد تا هر گونه امید و شما هنوز هم به احتمال زیاد به یک زندگی عادی که هر کس دیگری.

کنترل قند خون اولین گام برای بهبود امید به زندگی برای در مرحله 4 کلیه بیماری دیابتی است. دکتر شما به شما داده برخی از پیشنهادات در رژیم غذایی چیست؟ سپس ما نیاز به صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیوی است. چینی از داروهای گیاهی به طور معمول مورد استفاده قرار گیرد به گسترش گردش خون، ترویج گردش خون، حذف حالت سکون خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است، که به تدریج تعمیر آسیب کلیه. تا زمانی که کلیه ها سالم و سالم، کیفیت زندگی و امید به زندگی برای در مرحله 4 کلیوی دیابتی بدون شک می تواند بهبود یافته می شود.

دیابت علت اصلی مرحله پایانی بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز و یا پیوند کلیه است. و به طور کلی، بیماران مبتلا به ESRD دیالیز تجربه نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود زودتر از کسانی که ناشی از شرایط بیماری های دیگر است. بنابراین لازم است برای بیماران دیابتی برای انجام آزمایش به طور منظم برای تشخیص آسیب کلیه در اوایل. نشانه اولیه از آسیب کلیوی ناشی از دیابت است microalbumin، جلوگیری از به تأخیر انداختن این وضعیت را هر بیشتر.

اگر در مرحله 4 بیماری کلیوی دیابتی در حال حاضر به حال هیچ خروجی ادرار، و سپس اثر درمان خواهد بود با تخفیف، این است که چرا هیچ جریان خون وجود دارد را از طریق کلیه ها می رود. از شما انتظار می رود که بیشتر در مورد وضعیت خود را به ما بگویید، در آن صورت، کارشناسان، ببینید که آیا شما مناسب هستند را به داروهای گیاهی چینی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.