آیا می توانم چیزی برای حل کردن کیست ها با PKD داشته باشم؟

جمعه 6 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توانم چیزی برای حل کردن کیست ها با PKD داشته باشم؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های متعدد با مایع در کلیه پر می شود، به طوری که تعداد دفعات مشاهده شده، تعداد و حجم کلیه بزرگتر و بزرگتر می شود. کیست بزرگ شده به راحتی بر زندگی شما تاثیر می گذارد، در حالی که، آیا می توانم برای حل کردن کیست ها، چگونگی انجام این کار را انجام دهم؟

در مورد کیست های حل شده، دو روش وجود دارد که بیماران می توانند اتخاذ کنند، یکی از اعمال جراحی است و دیگری Medicine Chines است.

جراحی برای حل کردن کیست ها

آن را با سوزن در بدن خود را به کیست های شکسته استفاده می شود استفاده می شود. جراحی یک روش معمول برای از بین بردن کیست ها از بدن است و اثر کمتری را برای کاهش کیست می گیرد، اما عمل جراحی فقط می تواند اندازه بزرگ کیست را از بین ببرد، اما نمی تواند کوچک باشد. علاوه بر این، کیست ها می توانند کیست های خارج از کلیه را از بین ببرند اما نمی توانند کیست را درون کلیه از بین ببرند. در نتیجه، اندازه کوچکی از کیست ها و کیست های داخل کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد، که دوباره عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار می دهد.

طب چینی برای حل کردن کیست ها

طب چینی طول می کشد برای از بین بردن کیست ها، اما کیست ها را اساسا حذف می کند. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک درمان جامع برای کاهش کیست کلیه از بدن به طور کامل استفاده می شود. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی برای از بین بردن کیست ها از بدن به طور طبیعی و اساسا بدون عوارض جانبی برای بیماران است.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی حل کیست کلیه؟

این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی که در ناحیه کم پشت شما تقریبا 40 تا 50 دقایق. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

از یک سو، با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال، رشد کیست ها را متوقف می کند، از طرف دیگر، باعث افزایش دفع مایع کیست توسط افزایش گردش خون سطح دیواره کیست می شود.

آیا شما سعی در کیست ها دارید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی از بین بردن کیست ها از بدن بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5593.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم چیزی برای حل کردن کیست ها با PKD داشته باشم؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.