هر راه حل برای نارسایی کلیه بیماران برای جلوگیری از دیالیز

جمعه 6 مرداد 1396
ن : lafee

هر راه حل برای نارسایی کلیه بیماران برای جلوگیری از دیالیز

در برخی موارد، اگرچه دیالیز می تواند به بیماران کمک کند تا بعضی علائم بالینی را تحمل کنند و از عوارض پیشگیری کنند. با این حال، این باعث می شود که بیماران بسیاری از عوارض جانبی را تجربه کنند. به منظور زندگی بدون عوارض جانبی و یا دیالیز، بیماران از هر نتیجه گیری برای بیماران نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز تعجب می کنند.

به منظور کمک به بیماران زندگی بدون انجام دیالیز زندگی می کنند، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ سال ها با هم کار کرده و سپس یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد کردند.

کلیه یک عضو مهم برای فیلتر کردن خون است تا از سموم و مواد زائد مختلف حذف شود و مواد مفید مانند پروتئین و گلبول قرمز را دوباره بازسازی کند. هنگامی که کلیه توسط عوامل متعددی از جمله طولانی مدت فشار خون بالا، دیابت، بیماری کلیوی ژنتیکی، اختلال ایمنی و عفونت کلیه متصل می شود. در نتیجه، کلیه قادر به حذف سموم و پسماندهای مختلف از بدن نیستند و مواد مفید را دوباره به خون باز می گردانند.

به این ترتیب، پاک کردن زباله ها و سموم ذخیره شده در خون، نقش مهمی در ترمیم کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. با توجه به این هدف، درمان با سم زدایی سموم سموم و مواد زائد مختلف را از بدن خارج می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارآیی خود به پودر تبدیل می شوند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ می کنند.

درمان های دیگر برای ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه عبارتند از حمام پزشکی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان، طب سوزنی، درمان طب فشاری.

این درمان ها طی یک ماه اجرا می شود، در طی آن وضعیت بیماری شما می تواند به طور جامع بهبود یابد. با بهبود عملکرد کلیه، امکان دارد که از دیالیز دور شوید.

آیا هنوز در مورد درمان اجتناب از دیالیز شک دارید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/204.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر راه حل برای نارسایی کلیه بیماران برای جلوگیری از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.