درمان موثر برای FSGS

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

درمان موثر برای FSGS

 

درمان موثر برای FSGS

FSGS است disease.After بسیار مقاوم از یک دوره درمان، این بیماری تبدیل خواهد شد stable.However، آن است که مستعد ابتلا به عود. آیا درمان موثر برای FSGS وجود دارد؟

چرا FSGS به احتمال بسیار زیاد به عود؟

هر کلیه حدود یک میلیون فیلترها بسیار کوچک به نام گلومرول ساخته شده است. در شرایط درست، گلومرول می تواند سلول های ارزشمند و پروتئین را در خون نگه می دارد. هنگامی که گلومرول ها دچار اختلال است، پروتئین را در ادرار نشت.

FSGS اختلال سیستم ایمنی بدن، که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول و حمله به سیستم فیلتر کردن کلیه اشتباه جدی باعث زخم از نفوذپذیری glomeruli.The از غشاء گلومرولی را افزایش می دهد. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین ها از طریق غشاء عبور و در نهایت در پروتئینوری urine.Heavy یک نشانه معمول از FSGS است.

عوامل استروئید و سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند فعالیت های غیر طبیعی از system.So ایمنی می توان آن را یک بهبودی موقت FSGS را سرکوب می کنند. با این حال، درمان می تواند سیستم طبیعی ایمنی بدن بازسازی نیست و بازگرداندن اختلال structure.That کلیه همین دلیل است که FSGS عود بنابراین اغلب. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استروئید برای درمان FSGS. اینجا را کلیک کنید درمان با استروئید برای FSGS

درمان موثر برای FSGS

برای کنترل FSGS به طور کامل و متوقف کردن آسیب کلیه بیشتر است، اهداف درمان عبارتند از سرکوب فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن، سیستم طبیعی ایمنی بدن را بازسازی و ترمیم ساختار کلیه اختلال است. درمان عمومی می تواند فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن، سرکوب، اما هیچ راه حل است که می تواند دو اهداف درمانی دست یابد.

یا طب غربی و طب چینی به تنهایی به اندازه کافی برای مدیریت ترکیب FSGS.The از هر یک از این دو درمان یک درمان موثر برای FSGS نیست.

غربی پزشکی می تواند اثر سرعت را برای سرکوب فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن است. این می تواند زمان بیشتری را برای استفاده از طب چینی را به دست آورید.

در حالی که طب چینی طول می کشد اثر بسیار آرامی است، می توان آن را به FSGS از علل آن را درمان کنند. این می تواند سیستم ایمنی بدن و، سیستم خود شفا از بدن را زنده. به این ترتیب، سیستم ایمنی بدن می تواند عملکرد حفاظتی خود و حفظ جلوگیری از حمله به cells.Also بدن سالم، با احیای سیستم خود شفا از بدن، این درمان می تواند به بازسازی خود از گلومرول اختلال عملکرد کلیوی را افزایش قابل ملاحظه ای باعث تحریک.

با این حال، آنچه در بالا درمان مناسب افراد مبتلا به FSGS نیست. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای رسیدن به می دانم که اگر این گزینه درمان خوبی برای شما است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.