علل و درمان درد در بیماری کلیه پلی کیستیک

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

علل و درمان درد در بیماری کلیه پلی کیستیک

 


درد یک شکایت در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است. این می تواند بیماران lot.What علل و مدیریت درد در بیماری کلیه پلی کیستیک پریشان؟

علل و مدیریت درد در بیماری کلیه پلی کیستیک

درد در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند هر دو حاد و chronic.While برای مدیریت درد آن را دشوار است، آن را هنوز هم می توان با کمک پس از درمان روش های سنتی و به تازگی در دسترس اداره علل و مدیریت درد در تخمدان پلیکیستیک بیماری کلیوی است.

عفونت

کیست های آلوده می تواند باعث درد منتشر ممکن است یک طرفه یا دو طرفه است. عفونت دستگاه ادراری معمولا در میان افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، به ویژه در زنان بالاتر رخ می دهد. عفونت معمولا درد پهلو ناگهانی همراه با تب می شود.

آنتی بیوتیک ها داروهای شایع ترین عفونت در disease.However کلیه پلی کیستیک هستند، بیماران باید بدانند که چه نوع از آنتی بیوتیک ها بهتر می توانند به کار در درمان عفونت مرتبط با بیماری کلیه پلی کیستیک است. بسیاری از آنتی بیوتیک ها مانند پنی سیلین ها، سفالوسپورین ها، و غیره موثر در درمان عفونت، اما کار نمی کنند و در درمان عفونت در بیماری کلیه پلی کیستیک است. به این دلیل که این داروها قادر به عبور از لایه اپیتلیال از کیست و تولید غلظت به اندازه کافی بالا در fluid.Drugs کیست با خوب کیست نافذ توانایی، مانند کلیندامایسین، مترونیدازول، و غیره می تواند کار بهتر در درمان عفونت.

اگر از داروهای فوق می توانند به کار در درمان درد در بیماری کلیه پلی کیستیک، عمل جراحی مورد نیاز است برای تخلیه کیست های آلوده است.

پارگی کیست (چه علائم پارگی کیست برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک)

درد حاد هماچوری آشکار است که اغلب با پارگی کیست در disease.However کلیه پلی کیستیک مرتبط است، در صورتی که کیست پاره شده با دستگاه ادراری ارتباط برقرار نمی کند، آن را خواهد ناخالص hematuria.In عمومی ایجاد نمی کند، قسمت هماچوری معمولا خود محدود شونده، به مدت دو تا هفت روز.

بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های متعدد در kidneys.As کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. برجسته، فشار در کیست تبدیل خواهد شد بسیار high.So کیست بزرگ تبدیل خواهد شد مستعد ابتلا به پارگی. اگر hemorrhageoccurs جدی، نفرکتومی و یا آمبولیزاسیون شریانی کلیوی ممکن است برای کنترل خونریزی ضروری است.

کوچک شدن کیست، درمان موثر و تهاجمی برای درمان درد در بیماری کلیه پلی کیستیک است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان موثر برای کوچک شدن کیست بزرگ است. این می تواند به جلوگیری از پارگی کیست و کمک به بیماران برای جلوگیری از خونریزی است.

فوق علل و مدیریت درد در بیماری کلیه پلی کیستیک است. شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در درمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.