چگونه می توانم مشکل کلیه را بدون دیالیز درمان کنم

دو شنبه 19 تير 1396
ن : lafee

چگونه می توانم مشکل کلیه را بدون دیالیز درمان کنم

چگونه برای درمان بیماری کلیوی است که اغلب بیماران خواسته است. از آنجا که بیماری کلیه اغلب باعث می شود که بیماران از تغییرات غیر قابل تحمل در بدن خود رنج ببرند، بنابراین بیماران مشتاق می دانند که چگونه بیماری کلیوی را بدون دیالیز درمان کنند.

اول از همه، من باید به شما بگویم که ما نمی توانیم به شما کمک کنیم که نارسایی کلیه را درمان کنید و هیچ درمان ای برای کمک به درمان بیماری های کلیوی شما وجود ندارد. و دیالیز اغلب باعث می شود بیماران از یک سری عوارض ناخوشایند رنج می برند و همچنین نمی خواهند دیالیز را انجام دهند.

در مورد نارسایی کلیه، چندین سلول و بافت بیمار در کلیه شما و سلول های مرده و بافت در کلیه شما وجود دارد. آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که به شما کمک کند تا سلول های باکتری و بافت ها را تا آنجا که ممکن است تعمیر کنید.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، مقدار زیادی از سموم و زباله ها به خون شما می انجامد زیرا رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، درمان حذف توکسین ها برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود.

در محیطی سالم و سالم، درمان های طبیعی شامل میکرو چینی پزشکی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، طب فشاری می تواند بهترین نتایج را برای بهبود کلیه داشته باشد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه های بیمار با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد، تنظیم هیپوکسی و ایسکمی در خون است.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن با کمک آب معدنی است.

این درمان ها برای کاهش کلیه های بیمار کمی کمر و کمک به بهبود عملکرد کلیه کار می کنند. اما، تقریبا غیرممکن است که کلیه را به وضعیت عادی بازگردانیم.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5548.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم مشکل کلیه را بدون دیالیز درمان کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.