آیا می توان بدون انجام دیالیز چیزی را انجام داد

یک شنبه 18 تير 1396
ن : lafee

آیا می توان بدون انجام دیالیز چیزی را انجام داد

اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند برخی علائم بالینی را از بین ببرد، بنابراین بیماران از اثرات نامطلوب رنج می برند. بنابراین، بیماران نیازمند مقاومت در برابر دیالیز را از بین می برند، در حالی که امکان انجام کاری بدون انجام دیالیز وجود دارد؟ در حال حاضر، این مقاله جزئیات را برای شما توضیح می دهد.

این که آیا می توانید از دیالیز خلاص شوید یا خیر، به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری فعلی شما دارد. شما از وضعیت فعلی و شماره تلفن خود به kidneyfailurecn@hotmail.com استقبال می کنید. متخصصان کلیوی وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کنند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهند. اگر آسیب به عملکرد کلیه شما کمتر از 50٪ باشد، ما توانایی معکوس وضعیت بیماری را داریم. اگر آسیب به عملکرد کلیه شما بیش از 50٪ باشد، اگر چه ما نمی توانیم به شما در شرایط بیماری معکوس کمک کنیم، ما بهترین های ما را امتحان خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم تا زندگی یک زندگی با کیفیت بالا را به تدریج کمک کنید.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران یک سری از درمان های طبیعی را برای ترمیم بیماری بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

درمان با سم زدایی درمان برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل بدون عوارض جانبی است زیرا رسوب سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می دهد اثرات بسیار خوبی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به طور مداوم. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از داروهای گیاهی حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. علاوه بر این، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو تا دوز دارو را برای 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

با استفاده از این درمان ها، مواد سمی و مواد زائد مختلف احتمال بیشتری را از بدن خارج می کنند، در نتیجه، کراتینین بالا نیز می تواند کاهش یابد. مهمتر از همه، کلیه بیمار به طور طبیعی و به تدریج ثابت می شود.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا یک پیام را در زیر بنویسید ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5545.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توان بدون انجام دیالیز چیزی را انجام داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.