چرا داروهای گیاهی به جای عمل جراحی برای PKD شما را انتخاب کنید

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

چرا داروهای گیاهی به جای عمل جراحی برای PKD شما را انتخاب کنید

 


بیماری کلیه پلی کیستیک اشاره به کیست های متعدد ریشه و در حال توسعه در اطراف کلیه است. چرا داروهای گیاهی به جای عمل جراحی برای PKD شما را انتخاب کنید؟ خواندن و پیدا کردن جواب!

چرا جراحی PKD نه؟

جراحی به حذف بزرگترین یا چند کیست کلیه بزرگ، که هدف آن از بین بردن عوارض بیماران کمک می کند. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران را رد عمل جراحی و به دنبال چاره طبیعی است. چرا؟

جراحی کیست کلیه، معمولا یک درمان که تخلیه مایع کیست متوسط. بیش از حد بسیاری از کیست ها در کلیه وجود دارد، برخی از کیست می تواند حتی با چشم ما دیده می شود، و هیچ راهی برای سوراخ آنها وجود دارد و به تخلیه مایع از آنها. و برای کسانی که کیست سوراخ عمدتا نمی خواهد رشد دوباره، اما آنها را به اتاق برای کسانی که کیست های کوچک به رشد را به عنوان وجود ندارد که فشار زیادی در کلیه ها پس از عمل جراحی است. به همین دلیل عمل جراحی است که "همیشه انتخاب" بیشتر را ندارد.

چرا درمان گیاهی برای PKD؟

بسیاری از داروهای گیاهی برای PKD و یکی از شایع ترین به عنوان Osmotherapy طب چینی میکرو شناخته شده است. این هدف به کوچک شدن کیست ها و کلیه های آسیب دیده را تعمیر. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون سوراخ یا جراحی است. این می تواند به رگ های خونی، گسترش سرعت بخشیدن به گردش خون در دیوار کیست، و بهبود نفوذپذیری کیست. بنابراین، مایع کیست را باز جذب شده و با گردش خون به نتیجه گیری کیست های کوچک و کاهش مرخص شده است.

مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی نیز می تواند از گسترش سلاح های هسته ای از سلول های اپیتلیال کلیه را تا زمانی که آن را متوقف ترشح مهار. وقتی فشار داخلی کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر تبدیل شده است، در نتیجه از بین بردن فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست آسان به عود پس از ناپدید شدن، و این علائم به طور کامل ناپدید می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: انتخاب کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.