جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

باید بیماران مبتلا به کراتینین 600 برای دیالیز مراجعه کنند

در سطح کلینیکی، سطح کراتینین بالا مسائل مهمی است که منعکس کننده عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالاتر است، فعالیت کلیه شما کم است. هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، دیالیز برای بیماران توصیه می شود. در حالی که بیماران مبتلا به کراتینین 600 باید برای دیالیز مراجعه کنند؟

جواب این است که آیا شروع دیالیز به طور عمده بستگی به وضعیت بیماری شما دارد، اگر عملکرد کلیه کمتر از 10٪ باشد، اگر اقدام کلیتری بیشتر باشد، باید اقدامات فوری برای انجام دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود انجام دهید بیش از 10٪، برای دیالیز یا پیوند کلیه شما لازم نیست، درمان های جایگزین برای آنها وجود دارد. با این حال، اگر آنها بخواهند از دیالیز اجتناب کنند، باید تلاش کنند که مواد زائد و سم را خارج از بدن به طور کامل از بین ببرند.

برای بهبود عملکرد کلیه، دو درمان وجود دارد که شما می توانید در نظر بگیرید، یکی از آن است Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، و دیگری در حمام پزشکی است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند. با اتصال دو کیسه دارویی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

حمام دارویی با داروهای گیاهی که باید به پودر تصفیه شده استفاده شود. و پودر به آب فرو ریخته و سپس بیماران باید بدن خود را غوطه ور کنند. در طول فرآیند این درمان، شما به مقدار زیادی عرق می کنید، در عین حال، مقدار زیادی مواد سمی از بدن به طور کامل دفع می شود.

با کمک دو روش، سطح کراتینین بالا می تواند به طور اساسی کاهش یابد. و پس از آن، می توانید یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کنید. آیا شما از کراتینین 600 رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5534.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باید بیماران مبتلا به کراتینین 600 برای دیالیز مراجعه کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.