جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

هنگامی که دیالیز برای بیماران مزمن کلیوی مورد نیاز است

وقتی بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به یک مرحله خاص تبدیل می شوند، دیالیز برای آنها پیشنهاد می شود. با این حال، تعداد کمی از آنها می دانند زمانی که دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مورد نیاز است. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

بیماران معمولا هنگامی که مواد زائد و سموم بدن شما زیاد می شوند و شما نمی توانید تحمل کنید، دیالیز نیاز به دیالیز دارد، علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد باعث بیماری شما می شود.

در حالی که آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که دیالیز دیگر تنها انتخاب بیماران برای درمان بیماری کلیه نیست. گزینه های درمان دیگر برای بیماران وجود دارد که عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران در زندگی سالم و با کیفیت بالا دارند.

به جای مواجهه با علائم مسمومیت بیمار، بیماران باید بر روی تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه تمرکز کنند. تا زمانی که کلیه بتوانند به تنهایی کار کنند، لازم نیست که شما با دیالیز زندگی کنید.

در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ یک سری از درمان های سیستماتیک و جامع برای رفع کلیه و بهبود عملکرد آن اتخاذ شده است. قبل از اتخاذ تدابیری برای ترمیم کلیه بیمار، یک محیط داخلی بهداشتی باید ابتدا ارائه شود.

با این هدف، درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران، از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف، افتتاح شد. علاوه بر این، مجموعه ای از امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی این درمان را تسهیل می کند.

علاوه بر این، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان، طب سوزنی درمان.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

با تصویب درمان، نه تنها وضعیت بیماری شما، بلکه شرایط ذهنی نیز بسیار بهبود یافته است. فرکانس دیالیز در یک هفته کاهش می یابد.

آیا می خواهید یک زندگی بدون دیالیز زندگی کنید؟ آیا هنوز در مورد زمانیکه دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه لازم است شک دارید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5539.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هنگامی که دیالیز برای بیماران مزمن کلیوی مورد نیاز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.