درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

به طور معمول، اگر کراتینین بالاتر از 8 باشد، بیماران دیالیز برای جایگزینی عملکرد کلیه توصیه می شود. با این حال، دیالیز نه تنها سموم و مواد زائد را حذف می کند، بلکه باعث از بین رفتن مواد غذایی و مواد مفید متعددی می شود، در نتیجه بیماران مبتلا به سردرد، اشتها، ضعف پوست و خستگی می شوند. به این ترتیب، بیماران تعجب می کنند که درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک سری درمان برای درمان نارسایی کلیه را بدون انجام دیالیز فراهم می کند. این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه توسط گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون در خون کار می کنند.

به علت كاهش عملكرد كليه، تعداد زيادي از سموم و زباله ها به وجود مي آيند. علاوه بر اين، رسوب سموم و زباله ها نه تنها موجب خسارت بيشتري به سلول هاي كليوي و بافت مي شود، بلكه كارآيي درمان هاي ديگر را نيز كاهش مي دهد. دور از سموم و مواد زائد مختلف باید قبل از مصرف درمان برای بهبود کلیه بیمار توجه زیادی شود. با توجه به نگرانی های مربوط به این وضعیت، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن.

و پس از آن، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر با درمان طبیعی. فقط یک محیط داخلی بهداشتی فراهم می شود که درمان طبیعی می تواند اثرات آن را انجام دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان معروف در بیمارستان ما است، علاوه بر این، عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران به کاهش پیشرفت بیماری با بهبود عملکرد کلیه با راه گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، انتقال التهاب و انعقاد خون، تنظیم فشار خون، ماتریس خارج سلولی تحریک کننده.

به سادگی با تکیه بر دو روش درمان نمی تواند مشکلات را حل کند، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، بخور دادن به درمان نیز برای تغذیه کلیه و کمک به کلیه بیمار بهبود می یابد.

آیا هنوز در مورد نارسایی کلیه بدون دیالیز شک دارید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/183.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.