آیا امید به زندگی به طور متوسط ​​برای ارومیه

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

آیا امید به زندگی به طور متوسط ​​برای ارومیه

 

آیا امید به زندگی به طور متوسط ​​برای ارومیه

امید به زندگی به طور متوسط ​​برای اورمی در مورد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خود و اعضای خانواده خود را می دهند. شاید قلب شما پر از افسردگی و وحشت و ترس است، به ویژه هنگامی که شرط توسعه اورمی. و ما واقعا می تواند آن را درک کنید.

ارومیه به معنی بیماری کلیوی در حال حاضر آخرین مرحله، ما نیز می تواند مرحله بیماری کلیوی (ESRD) و یا مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی پایان آن تماس بگیرید. در بسیاری از کشورهای دیگر، بیماران مبتلا به اورمی را تجربه دیالیز یا دریافت پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را. در حالی که گزینه های مختلف درمان اورمی بیماران امید به زندگی به طور متوسط ​​برای اورمی های مختلف را انتخاب کنید، علاوه بر این، حتی اگر دو نفر را انتخاب کنید درمان، امید به زندگی برای اورمی نیز می تواند متفاوت باشد. بنابراین هیچ پاسخ دقیق به امید به زندگی به طور متوسط ​​برای اورمی وجود دارد.

اما ما هنوز هم می تواند به چیزی امید به زندگی به طور متوسط ​​برای اورمی، مانند کنترل بیماری اولیه خود را برای بهبود انجام دهد، ترمیم آسیب کلیوی و افزایش عملکرد کلیه است. در یک کلام، صرفه جویی در کلیه خود را از راه های اساسی برای بهبود امید به زندگی به طور متوسط ​​برای اورمی است.

در چین، پیوند کلیه نمی خواهد انتخاب تاریخ و زمان آخرین تا زمانی که کلیه ها هیچ کار در همه. در غیر این صورت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود برای کمک به ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. این درمان استفاده می شود و بر اساس داروهای گیاهی چینی است. مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند به کلیه ها با نفوذ به پوست با کمک دستگاه اسمز دریافت کنید. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه می تواند به تعمیر به تدریج.

اما اثر درمان از Osmotherapy پزشکی میکرو چینی از موارد به موارد متفاوت است. فقیر تبدیل خواهد شد اگر شما در حال حاضر به حال هیچ خروجی ادرار پس از یک دوره از زمان دیالیز. آیا می دانید که چقدر عملکرد کلیه چپ؟ هر گونه سؤال، شما می توانید به ما یک پیام را ترک خواهد شد، ما در اینجا در برابر اورمی مبارزه با شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ارومیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.