چگونه دیالیز برویم و کلیه ها را درمان کنیم

جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز برویم و کلیه ها را درمان کنیم

این سوال از یک فردی است که همسرش بیمار نارسایی کلیه و دیالیز است. او از انجام این کار خسته شده است؛ زیرا زندگی او را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. آنها مشتاق می دانند که چگونه دیالیز شوند و کلیه ها را درمان کنند. لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

روند حذف سموم های مختلف و آب ناخواسته از خون مصنوعی دیالیز نامیده می شود. دیالیز نه تنها ضایعات و سموم غیر ضروری را حذف می کند، بلکه باعث می شود که تغذیه مناسب از خون را از بین ببرد، این ممکن است دلیلی برای اینکه بیماران از سر، کم خونی، کم انرژی انرژی پست رنج می برند. از آنجایی که دیالیز اغلب بیماران را از بسیاری از عوارض جانبی رنج می برد، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند دیالیز را از بین ببرند و کلیه را درمان کنند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. این درمان ها در گستره وسیعی از درمان های بیماری کلیه برای عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، اهمیت فراوانی دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که برای بهبود عملکرد کلیه تا آنجا که ممکن است. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی آنها پودر شده و پس از آن پودر به دو کیسه دارویی که در ناحیه کم پشت خود تقریبا 30 تا 40 دقایق. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

حمام دارویی یک درمان برای ترویج گردش خون کلی بدن است. در طول فرآیند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه، مواد سمی از بدن خارج می شود و عرق می شود.

درمان با طب سوزنی با قرار دادن سوزن در جایگاه خود به منظور حذف رطوبت از بدن استفاده می شود.

همانطور که درمان پذیرفته می شود، کلیه بیمار به طور طبیعی و به تدریج ترمیم می شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2276.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز برویم و کلیه ها را درمان کنیم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.