درمان طبیعی برای پایین آوردن کراتینین 13 بدون دیالیز

سه شنبه 13 تير 1396
ن : lafee

درمان طبیعی برای پایین آوردن کراتینین 13 بدون دیالیز

من درباره کراتینین زیاد پرسیدم، کراتینین 13 به معنای بیماران نارسایی کلیه است و درمان های طبیعی برای کاهش کراتینین 13 بدون دیالیز چیست؟ لطفا جزئیات WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را بدست آورید.

درمان های مختلفی از درمان های دیگر که باعث کاهش سطح کراتینین بالا می شوند، درمان های طبیعی برای بهبود عملکرد کلیه ها کار می کنند. علاوه بر این، بیماران نیاز به تشدید آگاهی از بهبود عملکرد کلیه دارند و این اساسی ترین راه برای کمک به زندگی بهتر شما است.

کراتینین 13 بدین معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 5 شکستگی کلیه است که مرحله نهایی بیماری کلیوی است، بنابراین شما باید در اسرع وقت اقدام کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. اگر چه دیالیز اثرات در کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش برخی از نشانه های مسموم می شود، همچنین باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی. با توجه به عوامل متعددی، بیشتر و بیشتر بیماران مایل به انجام دیالیز نیستند.

درمان های طبیعی برای کاهش کراتینین 13 بدون دیالیز چیست؟

در بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ، یک سری از درمان های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور اساسی اتخاذ شده است. درمان های طبیعی از جمله درمان های حذف توکسین، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان.

سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد مختلف سم و مواد زائد از بدن به طور کامل استفاده می شود از آنجا که رسوب سموم و زباله در خون نه تنها آسیب بیشتری به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از درمان های دیگر. با استفاده از داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته برای پاک کردن سموم مختلف خون استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی برای تغذیه بسیار مفید است.

با اتخاذ این درمان ها، کراتینین بالا به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد، از همه مهمتر، برای شما یک زندگی بدون دیالیز وجود دارد.

آیا شما از کراتینین 13 رنج می برید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتری در مورد چگونگی درمان طب طبیعی به بیماران کراتینین 13 بدون دیالیز کاهش می یابد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2274.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای پایین آوردن کراتینین 13 بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.