کلیه ها فقط 42٪ کار می کنند، می توانند از بین بروند

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

کلیه ها فقط 42٪ کار می کنند، می توانند از بین بروند

هنگامی که کلیه ها آسیب می بینند، عملکرد حذف سموم و مواد زائد مختلف کاهش می یابد. تا زمانی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، بدن شما بیشتر از تغییرات رنج می برد. در حالیکه امکان دارد 42٪ عملکرد کلیه بهبود یابد؟

به طور معمول، کلیه می تواند به عنوان فیلتر کردن نقش به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل. با این حال، هنگامی که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام دهد، مقدار زیادی از سموم و زباله ها به احتمال زیاد به خون خود را تشکیل می دهند، که بدن بدن بیماران را تجربه می کند برخی از ناراحتی ها و امید به زندگی شما را کاهش می دهد.

به منظور کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، در بیمارستان کلیه های شیجیاژوانگ یک سری درمان های طبیعی برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ شده است.

در اینجا، پزشکی چینی به طور گسترده ای در بیمارستان ما استفاده شده است و طب چینی پزشکی علمی است که عمدتا مبتنی بر تجربه بالینی است و این جریان اصلی در درمان بیماری های کلیه است.

اول از همه، ما باید به طور کامل حذف زباله ها و سموم از بدن به طور کامل، به عنوان رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها آسیب بیشتری به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان. علاوه بر این، پذیرش این درمان همچنین یک محیط سالم و پاکیزه برای ترمیم کلیه بیمار را فراهم می کند.

ما همچنین برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه از گیاهان طبیعی استفاده می کنیم. درمان های پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی و ایمونوتراپی.

ایمونوتراپی درمان بیماری کلیه را با تمرکز بر بهبود ایمنی و تنظیم اختلال ایمنی توسط شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی می پردازد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد است.

این درمان ها طی یک ماه انجام می شود، در حالی که شرایط بیماری و شرایط ذهنی شما بسیار بهبود خواهد یافت.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی با سطح کراتینین بالا بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5525.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ها فقط 42٪ کار می کنند، می توانند از بین بروند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.