چه چیزی باید بعد از پیوند کلیه با کراتینین 4.5 انجام شود

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

چه چیزی باید بعد از پیوند کلیه با کراتینین 4.5 انجام شود

به طور معمول اعتقاد بر این است که پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، چندین بیمار هنوز از سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه رنج می برند. در روزهای اخیر، بیماران تعجب می کنند که چه چیزی باید بعد از پیوند کلیه با کراتینین 4.5 انجام شود.

پیوند کلیه یک روش پزشکی است که در آن یک کلیه جدید به بدن شما جایگزین بیمار شد و کلیه جدید می تواند کلیه های بهداشتی را انجام دهد. در برخی موارد، بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند. با این وجود، همیشه احتمال وجود دارد که کلیه های پیوند شده بافت های بدن خود را رد کنند؛ در این صورت احتمالا از سطح کراتینین بالا رنج می برید. کراتینین 4.5 اشاره به شما در مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله دوم بیماری کلیوی است.

از آنجا که شما هنوز هم از سطح بالای کراتینین پس از پیوند کلیه رنج می برید و برای پیوند کلیه دیگری لازم نیست. اگر یک بار دیگر با یک پیوند کلیه رنج می برید از سطح کراتینین بالا رنج می برید.

در حال حاضر، شما هنوز هم نیاز به یک سری از درمان برای بهبود و بهبود عملکرد کلیه، به طوری که به سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می یابد.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک مجموعه درمان های طبیعی را برای کمک به آنها در زمینه مشکلات بیماری کلیوی فراهم می کند.

اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها، سموم و مواد زائد مختلف را از بین می برد، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. تصویب این درمان همچنین یک محیط سالم و سالم برای ایجاد کلیه خود را تعمیر می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmothearpy و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ و سایر روش ها برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شوند. این درمان ها عمدتا برای بهبود عملکرد کلیه کار می کنند، به طوری که به طور کلی سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. دکتر کلیه وضعیت بیماری ما را دقیقا تجزیه و تحلیل می کند و سپس شما را در اسرع وقت پاسخ می دهد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5527.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه چیزی باید بعد از پیوند کلیه با کراتینین 4, 5 انجام شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.