10 کلیه کلید علائم بیماری مزمن

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

10 کلیه کلید علائم بیماری مزمن

 

10 کلیه کلید علائم بیماری مزمن

اطلاعات زیر در مورد 10 کلید علائم کلیوی بیماری مزمن است. اگر شما یا یک دوست، رنج می برد هر یک از این نشانه ها، با دکتر خود مشورت و درخواست که خون و ادرار، به عنوان برخی از این نشانه ها ممکن است مربوط به شرایط دیگر از بیماری کلیوی است.

تغییراتی در ادرار

آنها عبارتند از: فرکانس بیشتر در طول شب و یا به مقدار زیاد در ادرار، ادرار کمتر و یا در مقادیر کوچک، اشکال در ادرار کردن و داشتن ادرار کف آلود یا شامپانی یا خون در ادرار است.

ساق پا، درد پهلو یا پشت

علائم مزمن کلیوی بیماری عبارتند از: درد در پشت، سمت و یا حتی در ساق پا است. کیست های کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک نیز می تواند به عقب و درد ساق پا می شود. آیا می دانید که چگونه به طور موثر مقابله با درد پهلو در PKD؟

ورم

شما به احتمال زیاد تورم در پاهای شما، پاها، صورت، مچ پا یا دست را تجربه اگر کلیه های شما قادر به از بین بردن مایع اضافی را از بدن شما است.

تهوع و استفراغ

از آنجایی که کلیه ها قادر به حذف مواد زائد، ایجاد مواد زائد در خون نیز می تواند باعث تهوع و استفراغ شود.

احساس سرد

کم خونی از عوارض شایع بیماری مزمن کلیه است. این می تواند در انواع مختلف از عوارض این بیماری را داشته، از جمله به طور مداوم احساس سرما و تنگی نفس منجر شود.

خستگی

کم خونی ممکن است باعث شود شما عضلات خستگی، ضعف و حتی به طور کلی خستگی را تجربه.

طعم فلزی در دهان

وقتی مواد زائد در جریان خون تجمع می یابد، می تواند باعث بوی بد دهان، طعم فلزی در دهان، و تحت تاثیر قرار که چگونه سلیقه غذا، که ممکن است باعث تغییر در اشتها شود.

تنگی نفس

بیماری مزمن کلیه می تواند باعث مایع اضافی برای ساخت تا در ریه ها، که منجر به تنگی نفس است. ما که در بالا ذکر شد، کم خونی یکی دیگر از علت ایجاد تنگی نفس است.

بثورات پوست

تجمع در جریان خون می تواند از بثورات و خارش شدید می شود

سرگیجه و مشکل در تمرکز

هنگامی که شما از کم خونی مربوط به نارسایی کلیوی رنج می برند، هر دو بدن و مغز شما خواهد شد فاقد مقدار مناسب از اکسیژن است. در نتیجه می تواند سرگیجه، مشکل در تمرکز، و مسائل مربوط به حافظه است.

شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند و یا به طور مستقیم مشورت متخصص (آنلاین) در مورد نشانه های بیماری مزمن کلیه و یا درمان های طبیعی آن، توصیه های پزشکی رایگان داده خواهد شد ASAP.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری مزمن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.