مکمل طبیعی برای بهبود کلیه در مرحله 4

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

مکمل طبیعی برای بهبود کلیه در مرحله 4

امروزه دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب بیماران برای حل مشکلات کلیه نیستند. گیاهان طب طبیعی همچنین می توانند به بهبود عملکرد کلیه بیمار کمک کنند تا بیماران از دریافت مکمل طبیعی برای بهبود کلیه در مرحله 4 مشتاق شوند.

در چین، توسعه پزشکی پزشکی بیمارستان کلیوی شیدیاژووان در چند دهه گذشته، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. تعدادی از درمان های طبیعی از محبوبیت بالا در طیف گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی برخوردار است. این درمان ها دارای عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران می شوند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند و به حداکثر آسیب بیشتر برسند.

همانطور که همه ما می دانیم، مرحله 4 نارسایی کلیه مرحله دوم پیشرفته بیماری کلیوی است، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود بلکه همچنین کارایی سایر روشهای درمان را کاهش می دهد. بنابراین پاک کردن سموم و ضایعات مختلف نقش مهمی در ترمیم سلولها و بافت های بیمار دارد. با این هدف، درمان با سم زدایی در بیمارستان ما توسعه یافته و با مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته و داروهای گیاهی برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف استفاده می شود.

با یک محیط سالم و سالم، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی برای بهبود بیماری کلیه و بهبود عملکرد آن استفاده شد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در این درمان، تعداد زیادی از داروهای گیاهی حاوی این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم درون کلیه تحویل شود.

سایر روشهای درمان نیز برای تغذیه درون کلیه استفاده می شود. آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مرحله 4 نارسایی کلیه بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5527.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مکمل طبیعی برای بهبود کلیه در مرحله 4,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.