پیشنهادات مناسب برای نارسایی کلیه در حال انجام دیالیز چیست

دو شنبه 12 تير 1396
ن : lafee

پیشنهادات مناسب برای نارسایی کلیه در حال انجام دیالیز چیست

نارسایی کلیه زمانی اتفاق می افتد که کلیه شما دیگر عملکرد خود را برای تخریب سموم و مواد زائد مختلف انجام نمی دهد. بنابراین، جایگزینی کلیه برای پاک کردن این سموم و زباله لازم است. با این حال، دیالیز دیگر تنها انتخاب بیماران کلیوی نیست. به این ترتیب، آنها تعجب می کنند که پیشنهادی مناسب برای مبتلایان به نارسایی کلیه تحت دیالیز چیست؟

در چین، بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ بیماران را به صورت سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه به طور مداوم به بیماران ارائه می دهد.

درمان با سم زدایی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن را از بین ببرد زیرا رسوب سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه های بیمار می شود بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید توسط پزشکان و بیماران بیشتر توجه شود.

در محیط سلامتی و پاکی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه توسط dilating عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، resaling التهاب و انعقاد خون است.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی خود پودر شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

حمام متداول نیز برای بهبود کلیه اثر می گذارد. در این درمان، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به آب فرو می ریزد و پس از آن، بیماران باید بدن خود را در آب معدنی برای مدت 40 تا 50 دقیقه غوطه ور کنند. در طول فرایند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه، مقدار زیادی از مواد از بدن و عرق حذف خواهد شد.

از آنجا که این درمان ها تاکید بیشتری بر بهبود عملکرد کلیه دارند، زمان های دیالیز در هر هفته ممکن است کاهش یابد و پس از آن یک امکان عالی برای زندگی طبیعی شما وجود دارد.

آیا شما کسی است که از نارسایی کلیوی تحت دیالیز رنج می برند؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2272.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشنهادات مناسب برای نارسایی کلیه در حال انجام دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.