می تواند درمان میکرو چینی حل مشکل کوچک شدن کلیه

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

می تواند درمان میکرو چینی حل مشکل کوچک شدن کلیه

مشکل انقباض کلیه یک تجربه معمول در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که اشاره دارد به این که اندازه کلیه کوچکتر و کوچکتر می شود. اگرچه دیالیز و پیوند کلیه برای حل مشکل به اثرات می رسند، اما باعث می شود بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. درمان های میکرو چینی می تواند به بیماران کمک کند تا مشکل انقباض را بدون هیچ گونه عوارض جانبی کم کند.

انقباض کلیه بدان معنی است که سلول های کلیه و بافت ها به علت شرایط طولانی تر فشار خون یا دیابت، اختلال ژنتیکی کلیه، اختلال ایمنی و سایر عفونت های کلیوی آسیب می بینند و سخت می شوند. اگر سلول ها و بافت های ناخوشایند و سخت را نتوان به موقع تعمیر کرد، آنها به تدریج از بین می روند. بدتر از همه، ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم تا سلول های مرده و بافت ها دوباره زنده بمانند. به این ترتیب، ما باید تلاش کنیم که تا حد امکان پیشرفت کمتری داشته باشیم تا از آسیب رساندن به آنها جلوگیری کنیم.

درمان های میکرو چینی همچنین به نام "میکرو چینی Osmotherapy پزشکی" نامیده می شود و این یک کاربرد خارجی است و از طیف گسترده ای از درمان های کلیوی برای عملکرد قابل توجه آن در بهبود عملکرد کلیه برخوردار است. علاوه بر این، گیاهان فوق العاده ای وجود دارد که برای بیماران در فرآیند دقیق حاوی این درمان انتخاب شده اند و داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر شده اند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40-50 دقیقه در پشت شما قرار می گیرد جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل داده شود، در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به تدریج ترمیم شود. علاوه بر این، سایر روش های درمان شامل حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی و فشرده سازی گرم برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

قبل از اتخاذ این درمان، سموم و زباله های مختلف باید از خون پاک شوند زیرا رسوب سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به این نگرانی، درمان های حذف توکسین برای بهبود کلیه بیمار توسعه داده می شود.

تصویب این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه و انتشار علائم بالینی به طور اساسا مفید است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5520.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند درمان میکرو چینی حل مشکل کوچک شدن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.